today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Takmičarski motivi, radoznalost, želja za edukacijom…

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2017. Tim povodom razgovarali smo sa Vlatkom Mladenovićem, izvršnim kreativnim direktorom agencije Popular. Njihova kampanja „Jaffa Fešta“ (klijent: Jaffa Crvenka) osvojila je prošle godine nagradu KAKTUS 2016 u kategoriji Viralni video (pojedinačni radovi).

Zašto prijaviti radove za nagrade KAKTUS 2017? Šta je Vas motivisalo prošle godine?
Festivali su dobra prilika da vidiš gde si ti trenutno, a gde su ostali. Da vidiš na koji način drugi razmišljaju i da te to inspiriše za neki dalji rad. Naravno tu je i prestiž koji sa sobom nosi potencijalna nagrada. Dakle, ima tu od svega po malo: takmičarskog motiva, radoznalosti, želje za edukacijom…

Ovogodišnji slogan festivala je ‘LOOK SHARP. THINK SHARP.’ Šta su za Vas SHARP ideje?
Sharp ideje su kristalno jasne, nedvosmislene i drugačije. Iz iskustva znamo da u procesu oblikovanja određene ideje, ona neretko otupi, i zbog toga su Sharp ideje, ideje bez kompromisa.

Šta, po Vašem mišljenju, neku kampanju čini posebnom i “predodređenom” za nagrade? Kako nastaju one “drugačije” kampanje?
Da bi kampanja bila posebna, kao što to sam naziv kaže, ona mora po nečemu biti drugačija. Mora se izdvojiti u moru kampanja kojima smo bombardovani sa svih strana, i mora predstavljati jasno zaokruženu celinu od početka do kraja. Drugačije kampanje verovatno nastaju onda kada su agencija i klijent na istim talasnim dužinama.

Na koji način po Vašem mišljenju festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Iako je mlad, festival je već sada solidno pozicioniran u okviru struke. Svakako je sigurno da će jačanjem festivala i podizanjem njegove reputacije motivacija i spremnost, kako agencija, tako i klijenata, da rade što kvalitetnije kampanje biti sve veća i izraženija.

Jedan trend koji će obeležiti 2017. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Trenutno ne prepoznajem neki novi trend koji bi mogao da obeleži 2017. u Srbiji. Mislim da će se nastaviti sa ustaljenim trendovima u oglašavanju, sa tim da će se dalje razvijati content marketing, radiće se na personalizaciji sadržaja, influenceri će dobiti još veću ulogu, eksperimentisaće se sa live streamingom na društvenim mrežama itd. ali ništa od toga ne vidim kao trend.

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!