today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tajna dobrog contenta u samo 6 reči

Dobar kontent danas znači sve, a najteže ga je stvoriti. Neprestana je težnja ka što kreativnijem sadržaju, a konkurencija je sve veća. Zato je neophodno neprestano pratiti trendove i stvarati originalne i kreativne sadržaje.

Jedan od načina koji vas održava u toj trci je svakako praćenje trendova, aktuelnosti, konkurencije, ali i drugih kreativaca. Pojedini svetski autori i danas su izuzetno inspirativni i njihova dela mogu da posluže kao inspiracija kada je u pitanju kvalitetan i kreativan content.

Ernest Hemingvej jedan je od njih. Cenjeni novinar, jedan od najboljih američkih pisaca 20. veka, stvaralac je koji predstavlja kamen temeljac moderne američke literature. Poznat po karakterističnom stilu, izboru vokabulara i načinu pripovedanja, imao je naročito izraženu sposobnost da bude neverovatno sažet. On je napisao natužniju priču ikada u samo šest reči: “Na prodaju cipele za bebu. Nenošene.”

Hemingvej je pravi primer stvaraoca sažetog, kvalitetnog i efektnog sadržaja.

Njegove kratke priče pokazuju tu sposobnost da se izvuče maksimum iz najmanje reči. Ako možete izazvati bujicu emocija u samo 6 reči (a podjednako i na stotinama ispisanih stranica), onda ste zaista stvaralac kvalitetnog, efektnog i jakog contenta.

Lekcija koju bi svi content creatori trebalo da nauče od Hemingveja: Pronađite način da postignete što bolji efekat sa što manje sadržaja.

Proučite njegov stil, pronađite šta vas privlači, inspiriše, analizirajte kakvi sadržaji bolje prolaze u vašem slučaju i pokušajte da sledite majstore sopstvenog contenta.

Izvor i foto: Represent Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!