REGION – Velika količina vremena i novca neretko je pogrešno uložena, kako od strane agencija tako i od strane klijenata. Svake godine agencije rastežu svoje budžete za pitcheve na sve više i više konkursa, što na kraju rezultira slabijim kreativnim rešenjima i iscrpljenim agencijskim timovima.
Svetsko udruženje oglašivača (WFA) i Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA), kao i strukovna udruženja iz regiona – SOZ, HURA, UEPS i MAAM, preporučuju pozivanje ne više od 3 + 1 agencije u poslednjoj fazi pitch procesa.
Zašto je 3 + 1 preporuka bolje rešenje ne samo za agenciju već i za klijenta? Zašto neki klijenti i dalje izbegavaju tu praksu? O tome će se razgovarati na panelu „Table for four, and nobody more“ u četvrtak 20. oktobra na ovogodišnjem 23. međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum u Ljubljani.
Domaćin panela biće Marjan Novak (Marketing Magazine EU), a gosti govornici su Davor Bruketa (HURA) iz Hrvatske, Dejan Nedić (UEPS) iz Srbije, Špela Oblak (SOZ) iz Slovenije, Sašo Pešev (MAAM) iz Makedonije i Senad Zaimović iz Bosne i Hercegovine.