Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Table for four, and nobody more!

REGION – Velika količina vremena i novca neretko je pogrešno uložena, kako od strane agencija tako i od strane klijenata. Svake godine agencije rastežu svoje budžete za pitcheve na sve više i više konkursa, što na kraju rezultira slabijim kreativnim rešenjima i iscrpljenim agencijskim timovima.

Svetsko udruženje oglašivača (WFA) i Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA), kao i strukovna udruženja iz regiona – SOZ, HURA, UEPS i MAAM, preporučuju pozivanje ne više od 3 + 1 agencije u poslednjoj fazi pitch procesa.

Zašto je 3 + 1 preporuka bolje rešenje ne samo za agenciju već i za klijenta? Zašto neki klijenti i dalje izbegavaju tu praksu? O tome će se razgovarati na panelu „Table for four, and nobody more“ u četvrtak 20. oktobra na ovogodišnjem 23. međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum u Ljubljani.

Domaćin panela biće Marjan Novak (Marketing Magazine EU), a gosti govornici su Davor Bruketa (HURA) iz Hrvatske, Dejan Nedić (UEPS) iz Srbije, Špela Oblak (SOZ) iz Slovenije, Sašo Pešev (MAAM) iz Makedonije i Senad Zaimović iz Bosne i Hercegovine.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!