Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svrha i poverenje

Janko Pavlović, kreativni direktor agencije Havas Adriatic, izdvojio je za ADBOOKU trend koji će obeležiti 2020. godinu.

Svrha je bila velika reč i ove godine. U 2020. bi se moglo očekivati da se i sama svrha osetljivije usmerava. „Emotional data“ bi mogla davati potpuno nove uvide, moglo bi se desiti da se iz mikro-niša pojave težnje konkretnije od opšte brige o zdravlju planete ili rodnoj i rasnoj ravnopravnosti. Te težnje bi mogle biti usmerene ka nalaženju konkretnih, pristupačnih rešenja, nečega za šta su sposobni i „average Joes“, a ne isključivo heroji poput Grete Thunberg.

Zamislimo poljoprivrednika iz Kikinde koji raspoloživim PR kanalima (njegov profil na Facebooku, razgovor u lokalnoj prodavnici…) sugeriše i demonstrira pravilnu upotrebu pesticida kako bi se izbegao pomor pčela. Ovo se već događa, samo još uvek brendovi ne koriste ovakav pristup.

To nas dovodi i do poverenja. Ako Edelmanovo istraživanje poverenja u brendove iz 2019. pokazuje da čak 53% ispitanika prepoznaje kada brend ili kompanija nisu iskreni i da to utiče na njihove odluke o korišćenju i kupovini, u 2020. kompanije će verovatno pokušavati da dokažu da im se može verovati. Moguće je da će ovo dovesti ne samo do otvorenije komunikacije nego i do drugačijeg kreiranja proizvoda ili usluge.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!