today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svi važni medijski trendovi u septembru u Rovinju!

REGION – Globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije mali je deo intrigantnih tema koje regionalnoj komunikacijskoj industriji donosi 9. Weekend Media Festival.

U prostorima stare fabrike duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, Weekend od 22. do 25. septembra dovodi više od 120 govornika i oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Njima će da se pridruže i 350 studenata iz regiona i oko 550 akreditovanih novinara.

Popis predavača predvode Shawn Pecas Costner, koji je 18 godina radio u muzičkoj industriji i vodio promociju muzičara kao što su Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris, Big Sean i mnogi drugi, izvršni direktor je u Roc Nation Sportsu, kompaniji za sportski menadžment čiji je vlasnik slavni hip hop mogul Jay Z., Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, ponudiće recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranje uspešnih poruka u svetu lakog ignorisanja. Gosti Weekenda biće i Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svetskih brendova u više od 100 zemalja sveta. „One on one talk“ rezervisan je za Zorana Šprajca i predsednika Uprave Hrvatskog Telekoma Davora Tomaškovića.

„Predavači koje već sada imamo u programu potvrdjuju da ćemo i ove godine u Rovinju kolegama iz regiona moći ponuditi informacije o najnovijim trendovima u svetu. Na panel raspravama takođe ćemo okupiti ljude koji na kreativan i inovativan način povezuju region s celim svetom, ali uspevaju da naprave i iskorake po kojima možemo reći da smo u svetskom vrhu“, istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.

Radio se vraća na velika vrata pa ćemo na Weekend panelu pokušati objasniti zašto na mediju za koji se tvrdilo da nema budućnosti rastu oglašivački budžeti i koje su inovacije omogućile novi uspon radija. O inovacijama će se govoriti i na panelu o blockchain tehnologiji, na kojoj se temelji i najpoznatija virtualna valuta Bitcoin, ali koja pruža neograničene mogućnosti u bankarstvu, kao i u javnim uslugama poput sklapanja ugovora. Učesnici panela o globalnim brendovima razgovaraće o tome kako stvoriti globalni brend i kako njime upravljati u različitim kulturama i okruženjima.

Prijave za 9. Weekend Media Festival su u toku, a broj mesta je ograničen. Više na http://2016.weekendmediafestival.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!