Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Svi krijemo kreativnost u sebi!

Sheridan Simove je britanski preduzetnik, autor i motivacioni govornik, poznat po svojim nekonvencionalnim i zabavnim idejama, kao što su njegova sopstvena valuta ‘The Ego’, internacionalni bestseler ‘What Every Man Thinks About Apart From Sex’ koja sadrži dvesta praznih stranica, ali i promene svog imena u “Bog”. Shed u novembru dolazi na regionalnu konferenciju medijskih trendova SEMPL u Portorožu, gde će pričati o tehnikama za kreativnost.

Važite za “čoveka ideja”, verovatno većina ljudi ili kompanija sa kojima radite očekuje da ćete u trenutku izmisliti super ideju. Kako to radite?
Do sada sam naučio da treba da uronite u svaki kreativni izazov koji pokušavate da rešite. Ako razmišljate o mozgu kao o zanimljivom kompjuteru, što više stavite u njega i potom promešate, više će moći da izađe napolje. Čvrsto verujem da smo svi kreativni. Ljudski mozak je evoluirao millionima godina da bi rešavao probleme. U divljini smo morali da budemo kreativni da bismo obezbedili hranu i pronašli partnera. Ovih dana možete pronaći partnera na Tinder-u, i kupiti hranu iz divnog supermarketa. Sada nam toliko ne treba mozak za rešavanje tih izazova, ali nam treba za osmišljavanje kreativnih rešenja u našim poslovnim i privatnim životima.

Ljudski mozak prirodno stvara veze. Veoma je važno shvatiti da da bi mozak dobro funkcionisao, on mora biti nahranjen. Možete ga hraniti vrlo dobrim brifom ili vrlo dobrim brifom uz dodatak drugih stimulansa/podsticaja – poput Wikipedie, šetnje muzejem, posete sajmu – i tada će vaš um zaiskriti. Verujem da možete odmah imati ideje ukoliko trenirate svoj mozak da izvrne nešto što već postoji ili da prekrši pravilo oko toga kako se nešto obično radi.

Uspešno ste realizovai puno neobičnih ideja, poput ‘The Ego’, vaše sopstvene valute. Šta ste želeli da postignete ovakvim projektima – da provocirate ljude, da ih inspirišete, učinite da razmišljaju drugačije?
Podjednako volim i da se pravim važan i da zabavim, ali ponekad je važno navesti ljude da razmišljaju. Fasciniran sam ljudima, onim u šta veruju, kako se organizuju, a to interesovanje se širi na religiju, društvene norme, državnu upravu. Svaki put kada vidim da nešto može biti izloženo humoru ili izazvano, to me privlači. Mislim da je dobro navesti ljude da misle o svetu koji ih okružuje, jer se samo ispitivanjem sveta i ustanovljenih pravila dešavaju promene. Kada sam promenio svoje ime u ‘Bog’, to sam delimično uradio da bih video da li se to može uraditi, ali isto tako zato što mi je fascinantno ono u šta ljudi veruju. Uverenja ponekad treba preispitati, jer to čini da ljudi počnu da reaguju. Kada sam stvorio svoju valutu ‘The Ego’, počeo sam da razmišljam o konceptu novca u svetu– i ‘vrednosti’. Vrednost je vrlo relativna u poslovnom smislu; radnici stvaraju vrednost, a mi je onda prodajemo po većoj ceni nego što su bili troškovi izrade, što je naravno profit. Vrednost je od ključnog značaja i zato o tome govorim kompanijama. Ako povećate vrednost koju dajete potrošačima i ljudima oko sebe, platiće vam čak i više.

Dakle, moguće je promeniti ime u ‘Bog’ u Velikoj Britaniji?
To je jedna od stvari o kojima bih mogao govoriti na SEMPL-u. Moraćete da sačekate i vidite! Ova ideja povela me je na uzbudljivo i interesantno putovanje; dostavio sam banci svoj ‘dokument o promeni imena’ i zapao u problem; to je izazvalo dosta pometnje.

U svojim motivacionim govorima, često delite svoje tajne za uspeh. Odajte nam neku.
Uspeh definiše dosta faktora, ali to je kao da pitate ‘Šta je dobar ukus?’. To je veoma lična stvar. Za mene, osnovni nivo uspeha je nivo zdravlja. Sama činjenica da imamo 70 ili 80 godina na ovoj planeti je dar i ponekad nas treba podsetiti koliko je ta prilika dragocena. Drugi nivo uspeha su odnosi, a treći je neka vrsta ispunjenja. Nekoga može ispuniti kupovina Gucci torbica, što meni lično ne znači ništa, ili ostvarenje nečega što ste stvorili od nule, što je potpuno druga priča. Verujem da je jedna mera uspeha odsustvo stresa, vreme za sebe druga, dok su i mogućnost izbora i sloboda za mene takođe njegov veliki deo. Ogromna je privilegija biti u mogućnosti da sam odlučuješ šta ćeš da radiš svaki dan, nemati šefa ili nekog drugog da ti govori šta da radiš. Ja sam čovek idiot zadužen za sebe. Savršeno! Previše je jednostavno reći da je ‘novac’ jedina mera uspeha. Naravno, divno je imati sedište u prvoj klasi aviona i nositi lepa odela, ali svi znamo da materijalna ili čulna zadovoljstva ovih dana nisu dovoljna. Moramo da budemo ispunjeni, a ispunjenje dolazi od bavljenja nečim u čemu smo dobri, prevazilaženja izazova, ostvarivanja malih pobeda, pomaganja drugima ili stvaranja porodice.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!