Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Svi koji drže do sebe biće na Weekendu!

Sve je spremno za 6. Weekend Media Festival, na kom se od 19. do 22. septembra u Rovinju očekuje oko četiri hiljade učesnika iz svih država regije, ali i iz zemalja Evrope i sveta. U konferencijskom delu programa, koji ove godine počinje već danas, najavljeno je više od stotinu predavača i panelista, dok se u party delu programu, po kom je Weekend oduvek prednjačio, izdvajaju Diskobajagi i Sergej Trifunović sa svojim Moondance Big Bandom.
Između ostalog, regionalna dirketorka McCann-a Zdenka Milanović biće jedan od učesnika panela reklamnih agencija na temu “Umeće nemogućeg – poslovanje u regionu”, koji će se održati u subotu 21. septembra u dvorani BalCannes sa početkom u 12 časova. Pored McCann Beograd, na pomenutom panelu učestvovaće i predstavnici najznačajnijih agencija iz regiona – New Moment Makedonija, Pristop Slovenija, Fabrika BiH i Unex Hrvatska.
Program se i ove godine odvija u četiri dvorane festivalskog prostora stare Tvornice duvana u Rovinju. „Iako ostajemo najveći regionalni skup medijske, marketinške i PR industrije, ove godine smo program obogatili panelima i predavanjima koji zadiru i u neka druga područja. Na taj način želimo obuhvatiti sve aktuelne teme koje utiču na tehnološki i komercijalni razvoj medija“, ističe Tomo Ricov, direktor festivala.
Weekend i ove godine dovodi intrigantne predavače i paneliste iz najvećih svetskih kompanija, kaže direktor programa Nikola Vrdoljak. „Dolazi nam Tom Buday, globalni šef marketinga kompanije Nestle, Nir Korzack iz Googlea Izrael i bivši glavni urednik Financial Timesa sir Geoffrey Owen. Zanimljivo će biti i na panelu o Evropskoj uniji, gde će svoja dijametralno suprotna stajališta sukobiti dva novinara iz vodećih britanskih medija, uz posredovanje hrvatskog kolege“, najavljuje Nikola Vrdoljak.
Na 6. Weekend Media Festivalu takođe će se po drugi put održati regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, za koju su prijavljena čak 82 rada iz šest zemalja regije. Uvod u BalCannes reviju biće panel rasprava velikih oglašivača, koji će govoriti o tome kako biraju agencije s kojom sarađuju.
Prvi put ove godine na Weekend Media Festivalu održaće se i dodela regionalne internetske nagrade SoMo Borac.

Kompletan program Weekenda pogledajte na sajtu http://2013.weekendmediafestival.com/program-2013.

Mi smo na Weekendu, a vi?

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!