Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Svetsko prvenstvo u fudbalu na mobilnim uređajima

Prema svetskom istraživanju sportskih fanova na 11 tržišta putem nacionalnih IAB-a čak 48% njih pratiće na neki način utakmice preko svog mobilnog telefona. Zapravo, mobilni je sada drugi uređaj posle TV-a, koji je najviše spominjan od strane fanova kao primarna tačka kontakta sa aktuelnim utakmicama.
Obimno istraživanje pod nazivom “Svetski kup 2014: globalna mobilna perspektiva” pokazuje da utakmice neće samo dostići neviđene brojeve navijača preko mobilnih uređaja, nego i da je publika u celosti već otvorena za mobilne oglasne ponude.
Više od trećine gledalaca fudbala, tačnije 37%, kaže da kliknu na oglas bar jednom dnevno. Entuzijazam za fudbalom je najveći u Italiji i Latinskoj Americi. IAB procenjuje da se broj potencijalne publike za praćenje Svetskog prvenstva, koja je veoma aktivna u junu i početkom jula meseca, približava milijardi u Kini, 194 miliona u SAD, 44 miliona u UK i 174 miliona u Brazilu, zemlji koja je domaćin Svetskog prvenstva.
Većina navijača gledaće utakmice u svojim domovima (69%) ili u domovima svojih prijatelja (34%), a TV će biti primarni uređaj (51%). Mobilni telefoni su drugi primarni uređaj za 19% ispitanika, dok će 13% njih pratiti Svetsko prvenstvo preko TV prijeminka povezanih na internet. Jedno je sigurno, od većine navijača se očekuje da budu prisutni na više uređaja istovremeno, što je trend tzv. medijskog multitaskinga.
35% gledalaca planiraju da koriste mobilne uređaje tokom televizijskog prenosa, dok se od 37% očekuje da koriste iste tokom poluvremena. Petina gledalaca biće sve vreme aktivna na više uređaja, koristeći TV i još neki mobilni uređaj da bi bili u mogućnosti da prate više utakmica istovremeno. Samo će 14% njih koristiti mobilne uređaje da bi pratili sadržaj koji nema veze sa fudbalom.
Fejsbuk će biti veoma bitan za sve ljubitelje fudbala, jer će 45% njih postovati sadržaj vezan za fudbal na njihovim naslovnim stranama. Četvrtina će koristiti Tviter, dok je 28% fanova izjavilo da će razmenjivati instant poruke putem mobilnih aplikacija. Važan komunikacijski kanal će biti i SMS poruke sa udelom od 27%.

Više informacija pronađite na sajtu MediaPost.

Priredila: Milica Vještica

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!