Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Svetla strana pandemije

REGION – U jednoj od najizazovnijih godina u sećanju naše generacije, austrijski brend profesionalne rasvete sa svetskim potpisom, Zumtobel, pokrenuo je brand awareness kampanju u Hrvatskoj.

U saradnji sa pop-up agencijom Spellcaster lansirana je outdoor kampanja “Svijetla strana života” koja vedrinu pronalazi u duhovitoj strani nove normalnosti.

Autorski tim ove kampanje dolazi iz novootvorene agencije Spellcaster, a koju su početkom meseca otvorili Tonči Klarić i Neven Crljenak. Upravo oni zaslužni su za idejno rešenje kampanje dok je celokupni utisak post-korona života obogatila mlada i talentovana ilustratorka Tea Jurišić.

“Kad je krenula COVID19 pandemija mnogo brendova odlučilo se za emotivne poruke zajedništva i podrške, što je neretko zvučalo neiskreno i generički. Odjednom su svi postali jako ozbiljni, duboki i ‘bigger than life’, a mi smo se odlučili za nešto drugačiji pristup. Ovaj novi svet uvodi neka nova pravila i zakonitosti, te nužne promene. Te promene i nisu tako strašne, u zavisnosti od toga kako se na njih gleda. Mi smo se odlučili za svetlu perspektivu”, rekao je Tonči Klarić iz agencije Spellcaster.

“Kroz duhovite osvrte na trenutke iz svakodnevnog života u aktuelnoj situaciji i ‘novom normalnom’, ZUMTOBEL svojom kampanjom nastoji podsetiti javnost da nije sve baš tako mračno i da se svaka situacija može sagledati i pozitivno. U ovim trenucima jako je bitno održati vedrinu i optimizam te pritom ne zaboraviti na svetlu stranu života,“ dodao je Denis Biškup, Brand i Business Development Manager centralne i jugoistočne Europe ZUMTOBEL Grupe koju u Hrvatskoj predstavlja ZG lighting d.o.o.

Kampanja je ovih dana krenula u Hrvatskoj, a uskoro će svoju premijeru doživeti i u Sloveniji.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!