REGION – U jednoj od najizazovnijih godina u sećanju naše generacije, austrijski brend profesionalne rasvete sa svetskim potpisom, Zumtobel, pokrenuo je brand awareness kampanju u Hrvatskoj.
U saradnji sa pop-up agencijom Spellcaster lansirana je outdoor kampanja “Svijetla strana života” koja vedrinu pronalazi u duhovitoj strani nove normalnosti.
Autorski tim ove kampanje dolazi iz novootvorene agencije Spellcaster, a koju su početkom meseca otvorili Tonči Klarić i Neven Crljenak. Upravo oni zaslužni su za idejno rešenje kampanje dok je celokupni utisak post-korona života obogatila mlada i talentovana ilustratorka Tea Jurišić.
“Kad je krenula COVID19 pandemija mnogo brendova odlučilo se za emotivne poruke zajedništva i podrške, što je neretko zvučalo neiskreno i generički. Odjednom su svi postali jako ozbiljni, duboki i ‘bigger than life’, a mi smo se odlučili za nešto drugačiji pristup. Ovaj novi svet uvodi neka nova pravila i zakonitosti, te nužne promene. Te promene i nisu tako strašne, u zavisnosti od toga kako se na njih gleda. Mi smo se odlučili za svetlu perspektivu”, rekao je Tonči Klarić iz agencije Spellcaster.
“Kroz duhovite osvrte na trenutke iz svakodnevnog života u aktuelnoj situaciji i ‘novom normalnom’, ZUMTOBEL svojom kampanjom nastoji podsetiti javnost da nije sve baš tako mračno i da se svaka situacija može sagledati i pozitivno. U ovim trenucima jako je bitno održati vedrinu i optimizam te pritom ne zaboraviti na svetlu stranu života,“ dodao je Denis Biškup, Brand i Business Development Manager centralne i jugoistočne Europe ZUMTOBEL Grupe koju u Hrvatskoj predstavlja ZG lighting d.o.o.
Kampanja je ovih dana krenula u Hrvatskoj, a uskoro će svoju premijeru doživeti i u Sloveniji.