Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Svega 39% kompanija uspešno odgovara na poruke na Twitteru!

SVET – Eptica, britanska kompanija za analizu tržišta, uradila je istraživanje na temu koliko je jednostavno dobiti odgovore na uobičajena pitanja potrošača kroz neke od najčešće korišćenih online kanala komunikacije.
U analizi je učestvovalo oko 100 vodećih kompanija u Velikoj Britaniji, a rezultati su pokazali da je svega 39 odsto njih bilo u stanju da uspešno odgovore na pitanja koja su im korisnici postavljaju putem Twittera, i za taj odgovor u proseku su čekali 8 sati i 37 minuta. Iako 76 odsto kompanija ima nalog na ovoj društvenoj meži, samo 53 odsto njih je uopšte odgovorilo na tvit. Najbrži odgovori stizali su iz kompanija iz oblasti zabave, a najsporije iz oblasti bankarstva.

Više informacija pogledajte sa portalu The Drum.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!