today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svega 13% blogera živi od svog pisanja!

[prezentacija] Blogometar15_026Ko su oni koji pišu blogove, šta imaju od toga, koliko imaju prihoda, da li im je bitan uticaj, da li od bloga može da se živi – odgovore na ova pitanja dobili smo od BeeBlog.network koji je sproveo prvo regionalno istraživanje blogosfere #Blogometar15.

Istraživanje je sprovedeno u martu prošle godine, a u njemu je učestvovao 701 bloger iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Hrvatske, Crne Gore i Slovenije.

Istraživanje je pokazalo da:

      • Ima više blogerki nego blogera;
      • Najviše je visokoobrazovanih blogera;
      • Blogeri češće pišu pod svojim imenom bez skrivanja identiteta;
      • Blogerke češće tokom jedne sedmice proveravaju analitiku bloga od muških kolega;
      • Blogeri iz Hrvatske, češće od kolega u regionu, komentarišu i dele blogove drugih blogera;
      • Procena je da čak 13% blogera može da živi od bloga;
      • Samo 5% blogera piše blog isključivo zato što im je to posao;
      • Počeli su da pišu zbog želje da prenesu svoje znanje, iskustvo i razmišljanja, njih čak 52%;
      • Motivi blogera: želja da prenesu znanje, zarada i vidljivost. Motiv blogerki: ljubav prema pisanju;
      • 60% blogera kojima je to posao, piše tekstove dužine 500 reči i duže;
      • Četvrtina blogera objavljuje nove postove više puta mesečno, trećina piše noću, a gotovo svi iz svog doma.;
      • Muškarce, duplo više nego žene, demotiviše odsustvo reakcije na ono što pišu;
      • Više od polovine blogera uz računar provodi više od 6 sati dnevno;
      • Većina blogera je na Facebooku, a YouTube koriste češće nego profile na Twitteru;

[prezentacija] Blogometar15_036

      • Društvene mreže za deljenje: Facebook najčešće, Pinterest i LinkedIn skoro nikad. Instagram sve popularniji;
      • 4 od 5 blogera nikada ne plaća oglase za promociju svog bloga;
      • Najčešće se čitaju blogovi iz svoje zemlje;
      • Skoro 40% blogera nikada ne čita blogove koji se nalaze na portalima tradicionalnih medija;
      • Svaki peti bloger komentariše druge bar jednom nedeljno, 14% blogera nikada ne deli postove drugih blogera;
      • 85% blogera kaže da im je blog doneo lično zadovoljstvo;
      • 78% blogera smatra da je sadržaj i veština pisanja ono što određuje meru uticaja blogera. Na drugom mestu je značaj tema koje bloger pokreće;
      • 3 od 5 blogera redovno proverava analitiku svog bloga;
      • 79% blogera nikada nije imalo priliku za profesionalnu saradnju putem svog bloga;
      • 2 od 5 blogera naplati post između 20 i 100 evra;
      • 3 od 5 blogera ne poznaje ili uopšte ni ne zna da li postoji pravna regulativa koja se odnosi na blogove.

Više informacija pronađite OVDE.

[prezentacija] Blogometar15_034

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!