Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svega 13% blogera živi od svog pisanja!

[prezentacija] Blogometar15_026Ko su oni koji pišu blogove, šta imaju od toga, koliko imaju prihoda, da li im je bitan uticaj, da li od bloga može da se živi – odgovore na ova pitanja dobili smo od BeeBlog.network koji je sproveo prvo regionalno istraživanje blogosfere #Blogometar15.

Istraživanje je sprovedeno u martu prošle godine, a u njemu je učestvovao 701 bloger iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Hrvatske, Crne Gore i Slovenije.

Istraživanje je pokazalo da:

      • Ima više blogerki nego blogera;
      • Najviše je visokoobrazovanih blogera;
      • Blogeri češće pišu pod svojim imenom bez skrivanja identiteta;
      • Blogerke češće tokom jedne sedmice proveravaju analitiku bloga od muških kolega;
      • Blogeri iz Hrvatske, češće od kolega u regionu, komentarišu i dele blogove drugih blogera;
      • Procena je da čak 13% blogera može da živi od bloga;
      • Samo 5% blogera piše blog isključivo zato što im je to posao;
      • Počeli su da pišu zbog želje da prenesu svoje znanje, iskustvo i razmišljanja, njih čak 52%;
      • Motivi blogera: želja da prenesu znanje, zarada i vidljivost. Motiv blogerki: ljubav prema pisanju;
      • 60% blogera kojima je to posao, piše tekstove dužine 500 reči i duže;
      • Četvrtina blogera objavljuje nove postove više puta mesečno, trećina piše noću, a gotovo svi iz svog doma.;
      • Muškarce, duplo više nego žene, demotiviše odsustvo reakcije na ono što pišu;
      • Više od polovine blogera uz računar provodi više od 6 sati dnevno;
      • Većina blogera je na Facebooku, a YouTube koriste češće nego profile na Twitteru;

[prezentacija] Blogometar15_036

      • Društvene mreže za deljenje: Facebook najčešće, Pinterest i LinkedIn skoro nikad. Instagram sve popularniji;
      • 4 od 5 blogera nikada ne plaća oglase za promociju svog bloga;
      • Najčešće se čitaju blogovi iz svoje zemlje;
      • Skoro 40% blogera nikada ne čita blogove koji se nalaze na portalima tradicionalnih medija;
      • Svaki peti bloger komentariše druge bar jednom nedeljno, 14% blogera nikada ne deli postove drugih blogera;
      • 85% blogera kaže da im je blog doneo lično zadovoljstvo;
      • 78% blogera smatra da je sadržaj i veština pisanja ono što određuje meru uticaja blogera. Na drugom mestu je značaj tema koje bloger pokreće;
      • 3 od 5 blogera redovno proverava analitiku svog bloga;
      • 79% blogera nikada nije imalo priliku za profesionalnu saradnju putem svog bloga;
      • 2 od 5 blogera naplati post između 20 i 100 evra;
      • 3 od 5 blogera ne poznaje ili uopšte ni ne zna da li postoji pravna regulativa koja se odnosi na blogove.

Više informacija pronađite OVDE.

[prezentacija] Blogometar15_034

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!