Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Sve više influensera koristi svoj uticaj za razvijanje sopstvenog biznisa

REGION – Na konferenciji DIABLOG, koja se bavi blogerima, influenserima i kreatorima sadržaja, predstavljeni su rezultati najnovijeg istraživanja koje je sprovela agencija Dialog komunikacije krajem oktobra i početkom novembra ove godine.

Blogeri i influenseri i dalje su većinom žene, iako je procenat muškaraca u odnosu na prošlu godinu porastao za čak 10%. Značajni rast beleži i udeo blogera i influensera mlađih od 25 godina, što znači da u industriju ulazi sve veći broj mladih snaga. Slično kao i u drugim apektima poslovanja, i ovde je prisutan trend centralizacije – čak 67.4% blogera i influensera dolazi iz srednje Hrvatske. Iako sve više sarađuju s brendovima (čak 84% ispitanika), većina blogera i kreatora sadržaja obuhvaćenih istraživanjem komercijalnim saradnjama bavi se honorarno, odnosno samo 5.8% njih živi isključivo od svoje prisutnosti na društvenim mrežama. Više od polovine ispitanika (55.8%) ima stalne poslove, a 51.2% svoj online kanal smatra poslom i hobijem istovremeno. Ipak, o društvenim mrežama sve više razmišljaju kao o poslu kojim će se baviti u budućnosti – njih gotovo 80% planira pokrenuti sopstveni biznis koji bi na neki način imao veze s njihovim online kanalom. Od tih 80%, čak 69% razmišlja o pokretanju novih usluga, dok ih 25.4% razmišlja o sopstvenoj liniji proizvoda.

Iako se video sadržaj ove godine ponovno nametnuo kao top trend među ispitanicima, zanimljivo je primetiti da velika većina hrvatskih blogera i influensera (60.5%) još uvek ne objavljuje video sadržaj na svojim kanalima. Od društvenih mreža, najpopularniji je Instagram, na kojem se nalaze svi ispitanici (100%), a ove godine prvi put se u istraživanju pojavio i TikTok, na kojem je trenutno prisutno 12.8% ispitanika.

Od najistaknutijih kategorija o kojima blogeri pišu, ove godine na prvo mesto su se probila putovanja, kojima se bavi 45.3% ispitanika, kategorija gastro je porasla za čak 17%, a po prvi put značajnu zastupljenost kod ispitanika ostvarila je i kategorija fitness.

Dobitnici nagrada DIABLOG04 su:

NAJBLOGER
Putovanja: Kristijan Iličić
Gastro: Mile Butorac
Lepota: Ivana Blažoti Mijoč
Moda: Dora Predojević
Fitness: Martina Boss

NAJINFLUENSER: Ella Dvornik

NAJBRENDOVI: NIVEA, Dukat, Optika Anda

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!