Sve veći broj kompanija podržava bojkot Facebook-a!

SVET – Coca-Cola je objavila da će zaustaviti oglašavanje na svim platformama društvenih mreža na globalnom nivou najmanje 30 dana. Kompanija je pojasnila da se zvanično ne pridružuje zvaničnom bojkotu Facebooka, ali da pauzira oglašavanje.

Nakon što je grupa organizacija u SAD pozvala oglašivače na Facebooku da zaustave potrošnju na oglase tokom jula, više od 90 kompanija, uključujući Starbucks, Adidas, Diageo, Hershey, Hondu, Unilever grupaciju, Verizon, Patagoniju, REI, Lending Club i The North Face, objavilo je nameru da se pridruže bojkotu.

Sve ove kompanije povući će reklame sa Facebooka najmanje na mesec dana, a neke među njima su se povukle čak do kraja 2020. godine. Ovo je uticalo da na tržištu Facebook izgubi više od 56 milijardi dolara vrednosti, kao kompanija, dok je Mark Zuckerberg lično izgubio preko 7,2 milijardi dolara i pao na listi najbogatijih ljudi na svetu.

“U svetu nema mesta rasizmu pa nema ni na društvenim mrežama”, rekao je u izjavi predsednik Uprave Coca-Cole, James Quincey. Dodao je kako će Coca-Cola pauzirati plaćeno oglašavanje na svim platformama društvenih medija na globalnom nivou najmanje 30 dana.

“Ovo ćemo iskoristiti za novu procenu naših pravila oglašavanja kako bismo utvrdili da li su potrebne revizije. Takođe očekujemo veću odgovornost i transparentnost od naših partnera na društvenim medijima”, rekao je Quincey.

Grupa od šest organizacija pozvala je kompanije da prekinu s oglašavanjem na Facebooku jer, kako tvrde, ova društvena mreža nije sprečila širenje rasističkog sadržaja, lažnih vesti i sadržaja koji pozivaju na nasilje.

Više informacija dostupno je ovde.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari