today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sve što treba da znate o Challenger pitch projektu!

Danka Trbojević, Managing Director i Zdravko Kevrešan, Creative Director u agenciji DRV govore za Marketing mrežu o novom Challenger pitch projektu.

Kada pričamo o Challengerima, vi ste se nedavno rebrandirali u DRV, šta za vas znači biti Challenger i kakve vi to klijente tražite?

Od sredine aprila, kada smo postali DRV i transformisali se u full service agenciju sa dubokim ukorenjenjem u digitalu, primetili smo značajne promene u našoj tržišnoj poziciji. Ovakva strategija je omogućila da se istaknemo i jasnije komuniciramo našu stručnost kao i širok spektar usluga koje sada pružamo.

Postajući izazivačka agencija, DRV je usmerila svoj fokus na stvaranje ideja koje su hrabrije, inovativnije i koje provociraju promene. Naša misija je ne samo da pratimo trendove, već i da ih postavljamo, da budemo predvodnici u transformaciji brendova, ljudi i kulture.

Naši kreativni koncepti teže da istraže granice, da budu sveži i da izazovu promišljanje kako klijenata, tako i njihovih ciljnih grupa.

Što se tiče klijenata, radujemo se što možemo reći da imamo sve više partnera koji su spremni da sa nama zakorače u zonu izazova. Razumejući da kreativnost čini suštinsku razliku u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, ovi klijenti prepoznaju da je zona izazova mesto gde se rađaju ne samo originalne ideje, već i istinski uspeh. Oni koji su dovoljno hrabri da menjaju stvari na način na koji ostali brendovi ne umeju ili ne žele.

Kako ste došli na ideju da preokrenete ustaljenu praksu gde klijenti pozivaju agencije na pitch, da promenite uloge i vi kao agencija pozovete klijente na Pitch?

Do sada smo navikli da su klijenti ti koji pozivaju agencije na pitch i mislimo da je pravi trenutak da agencija izabere klijenta po svojoj meri – želimo da pronađemo svoj „perfect match“ i izaberemo challenger brendove sa kojima ćemo raditi.

Koliko je teško danas pronaći klijente koji pomeraju granice i izazivaju status quo? Da li mislite da se ovim pozivom menja način na koji klijenti vide kreativne agencije?

Znamo da postoje brendovi i ljudi koji, kao i mi, ne pristaju na status kvo. Takođe, znamo da to nije uvek lako, ali smo tu da budemo podrška i inspiracija brendovima kako bismo zajedno stvarali ideje koje pomeraju granice i stvaraju uspeh!

Želja nam je da pronađemo klijente koji se ne plaše da stvari rade drugačije i koji, kao i mi, znaju da se najbolje ideje rađaju kada izađemo iz zone komfora. Praksa nam je pokazala da kada radimo sa brendovima koji slično razmišljaju, postižemo vrhunske rezultate koji ostaju zapaženi u regionu.

Danka da li je pored agencije potrebno imati partnera i na drugoj strani koji je sklon nekovencionalnom razmišljanju. Kako se “outside the box” razmišljanje uklapa sa vašom agencijom?

Mi u DRV verujemo da može biti drugačije, hrabrije i da se najbolje stvari dešavaju van „safe“ zone. Naša strast prema kreativnosti i inovacijama nas vodi ka neprestanom istraživanju novih horizonata, osmišljavanju nekonvencionalnih pristupa i prepoznavanju prilika koje drugi možda ne bi ni razmotrili.

Što se tiče naših klijenata, oni razumeju da kreativnost čini suštinsku razliku u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, ovi klijenti dele našu viziju hrabrog i inovativnog pristupa. Njihova spremnost da se suoče sa izazovima, razmišljaju ’outside the box’, razbiju ustaljene obrasce i dopuste da kreativnost preuzme vođstvo, rezultirala je veoma plodonosnom saradnjom.

Ovi klijenti prepoznaju da je zona izazova mesto gde se rađaju ne samo originalne ideje, već i istinski uspeh. Njihova podrška omogućava nam da stvaramo kampanje i projekte koji ne samo da privlače pažnju, već i dublje povezuju brendove sa njihovim ciljnim grupama, postižući autentičnu i dugotrajnu vrednost.

Vi ste kreativna agencija, vama je biti kreativan urezan u DNK. Zdravko da li misliš da će vam kreativnost agenciji doneti prave challenger klijente?

Mislim da najbolja kreativna rešenja nastaju kada izađemo iz ustaljenih šablona i kada se klijenti upuste u neočekivano sa agencijom koja deli njihove vrednosti.

Na prezasićenom tržištu, kreativnost je možda i jedina razlika koja omogućava biznisima da se istaknu od svojih konkurenata. Ova diferencijacija može značajno privući kupce i povećati udeo na tržištu.

Poziv na pitch traje do 27.10.2023. a više o njemu i prijavi možete saznati putem sajta: drv.agency/pitch ili na pitch@drv.agency

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!