Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Sve prednosti native oglašavanja!

Od malena smo naviknuti da važne lekcije o životu i razne informacije dobijamo kroz pričanje priča (storytelling). Kada god smo bili zabrinuti, uznemireni ili bolesni, priče su uvek služile kao lek. Pričama se obogaćuju iskustva i šire vidici, oblikuju stavovi o važnim temama, ali pre svega se preko priča razvijaju osećanja bliskosti i povezanosti sa osobom kojoj ih pričate.

Zašto je važan storytellling?
Takav način zbližavanja je prirodan i zato je Native oglašavanje prihvatljivije od ostalih načina na koje jedan brend može da gradi poverenje sa svojom ciljnom grupom. Kroz Native tekstove publici portala pričate priču koja ih vodi ka tome da sami zaključe zašto im je određeni proizvod/usluga brenda korisna i potrebna. Takođe im pružate informacije koje do tada nisu imali, a koje su im od značaja.

Agresivne reklame koje iskaču, baneri koji trepću ili ometaju čitaoce da konzumiraju sadržaj koji ih je zainteresovao, samo će ih naterati da pređu na drugi sajt ili će probuditi kod njih negativna osećanja koja će vezati za vaš brend/uslugu/proizvod.

Jedna od najvećih komunikacijskih agencija u regionu, Represent System je prepoznao potrebu za novim, kvalitetnim oglašavanjem i uveo uslugu Native Network, kroz koju se kvalitetni tekstovi, praćeni zanimljivim vizuelnim sadržajima, plasiraju na vodeće informativne i lifestyle portale u zemlji, uz osiguran broj čitanja sadržaja. Ovako koncipirana usluga doprinosi većem CTR nego na banerima. Kroz ovu uslugu, klijent može da na vrlo efikasan način da omogući potrošaču da otkrije novi proizvod, uslugu ili posao. Preko sofisticirane metrike, možete da utvrdite tačan broj poseta vašem tekstu i tačan broj čitanja istog teksta, kroz zadržavanje na stranci. Osim toga, istovremenim plasiranje različitih tekstova na nekoliko portala odjednom, povećava se vidljivost svakog brenda, a samim tim i broj ljudi koji će tekst pročitati.

„Raznim analizama je utvrđeno da što manje oglas izgleda kao oglas, a više kao editorijal, više čitalaca će stati, pogledati i pročitati“ – David Ogilvy.

Veća interakcija – najvažniji razlog da koristite Native oglašavanje
Prema podacima Business insider-a iz 2016. godine, oglašavanju putem banera je opala popularnost, a CTR je spao na oko 0.07%. Poređenja radi:
Native oglašavanje je pregledano za 53% više od običnih reklama
Native oglašavanje je povećalo nameru da se kupi neki proizvod za 18%
Native oglašavanje pomaže brendu da podigne awareness do 82%
Native tekstovi se dele po društvenm mrežama, reklame retko

Primer Native Network kampanje
Svi gore navedeni razlozi ZA Native oglašavanje su se pokazali tačnim i kada su rezultati Native Network kampanja u pitanju. Navešću primer kampanje za Delta Holding Fondacije, koja je prošle godine obeležila 10 godina od osnivanja. Cilj je bio podizanje svesti o važnosti društveno odgovornog ponašanja i poziv svim velikim komanijama da aktivnije učestvuju u dobrotvornim akcijama.
Izabrali smo 4 relevantna portala: Telegraf, N1info, Bizlife i Vesti.

Za svaki portal smo pripremili poseban tekst, koji se po sadržaju i izgledu uklapao u ostale sadržaje na portalima. U svakom tekstu je bila linkovana različita landing page klijenta. Brend je istaknut u najmanjoj mogućoj meri.

Na 2.000 garantovanih čitanja, postigli smo 428.000 pregleda tekstova, što je ujedno bio i najbolji rezultat u brend awareness-u.

Zaključak
Native kampanja može da bude inkorporisana u celokupnu komunikacijsku strategiju klijenta, ali može i da se planira ad hock. Iako je u Evropi potpuno zaživeo ovakav način oglašavanja, kod nas se mali broj ljudi odvažio da ide na Native kampanju, ali se ni jedan klijent nije pokajao. Rezultat na kraju govori sam za sebe.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2018, koji će biti održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu.

Autor teksta: Dejana Videnović, Account Executive, Represent System

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!