REGION – Širom Hrvatske već neko vreme mogu se videti bilbordi s različitim porukama koristeći SVE kao inspiraciju za kreativnost. Bilo je zanimljivih pokušaja, od Bacila je SVE niz rijeku, preko SVE u šesnaest, do Dobro je SVE, da bi na kraju bio otkriven pravi slogan Vipa – SVE je u tvojim rukama.
Cilj slogana „SVE je u tvojim rukama“ jeste da podseti ljude da imaju kontrolu nad tehnologijom i digitalnim alatima. Oni ne služe samo za zabavu. Kako bi se maksimalno iskoristili treba se truditi i naći im najbolju svrhu. Koristeći formu upali/ugasi, kampanja korisnicima predstavlja primere koji su društveno relevantni i aktuelni te ih motiviše i prikazuje im kako uz pomoć tehnologije na njih mogu uticati.
Đorđe Janković, kreativni direktor kampanje iz agencije Bruketa&Žinić&Grey pojašnjava: “Toliko toga, i lepog i ružnog, događa se svakog trenutka. Uz pomoć tehnologije i interneta mi postajemo svedoci svih događanja i prirodno se nameće pitanje – hoćemo li učiniti nešto povodom toga ili ne? Kroz kampanju se bavimo društveno relevantnim primerima koji su aktuelni i u ovim trenucima: požari koji bukte, nasilje u školama, odlazak mladih u inostranstvo, zabrane sloboda, uspesi i neuspesi u sportu. Digitalni alati nam pomažu iskazati svoj stav o svemu što nas okružuje i pokrenuti promene. Sve je u našim rukama.”