Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Sve je spremno za 3. Marketing Summit Belgrade!

Na konferenciji Marketing Summit Belgrade 2016 koja se 19. maja održava u hotelu Crowne Plaza u Beogradu pod sloganom ”Različitost. Dodatna vrednost. Globalni nastup“ biće analizirani budući potrošački trendovi. Čućemo kako će potrošači živeti, ponašati se i trošiti u budućnosti, ali i kako da iskoristimo to znanje da unapredimo svoje poslovanje.

Marketing 2020: Kreirajte marketing strategiju koja pobeđuje
Nicolas Kfuri (direktor, Kfuri Consulting Group): Explore future trends, and start building your global brand, today!
Branko Greganović (Chief Executive Officer, NLB bank Belgrade): Marketing treba da kreira biznis

Marketing 2020: Na koji način tržišni lideri stvaraju dodatnu vrednost
Thomas Haller (vodeći partner, Simon-Kucher & Partners): „Power pricing“ – kako sa cenovnom strategijom do dugoročnog opstanka na tržištu
Piotr Nagalski (marketing direktor za putničke pneumatike za centralnu Evropu, Goodyear Dunlop): Kako stvoriti dodatnu vrendost za trgovce, klijente i krajnje potrošače – praktična rešenja
Alan Šćuric (marketing direktor, SBU kafa, Atlantic Grupa): Studija slučaja – Kreiranje nove vrednosti u situaciji pada tržišta – primer Black&Easy

Marketing 2020: „Don’t talk just do it“ – digital je svuda
Marin Šimurina (managing director, Grey): Izbegnite najčešće greške koje kompanije prave u digitalnom marketingu
Vladimir Zarić (head of digital, Leo Burnet): Od oglašivača do izdavača – Operativna transformacija marketinga
Martina Anđelković (Digital Manager, EXIT festival): Kako koristimo digital za promociju i interakciju sa potrošačima – najbolji primer u regionu

Marketing 2020: Mislite regionalno i globalno
Dragan Filipović (CEO, Generali Osiguranje Srbija a.d.o.): Kako regionalni brend gradi marketing – praktični saveti
Branko Blečić (Director of Sales at HealthCare Europe d.o.o., ex Studio Moderna): Kontinuitet iskustva – višestruki kanali komunikacije
Mario Vogl, Senior Vice President Corporate Marketing (global), Gorenje Group: The challenge of building global brands – case Gorenje

Okrugli sto: Marketing 2020: Različitost. Dodatna vrednost. Globalni nastup.
Marijana A. Molnar (managing director, GfK): Ekskluzivno za MSB2016 – Izazovi marketinga u Srbiji 2016.
Razgovor sa iskusnim menadžerima – kako pronaći svoju tačku diferencijacije, kako stvoriti dodatnu vrednost za potrošače i kako uspeti u Srbiji i u regiji. Koje su najčešće prepreke i kako ih rešiti?

  • Katarina Pribićević, Direktor strateškog planiranja, McCann Beograd
  • Izabela Branković, head of marketing, Ringier Axel Springer Srbija
  • Ljubomir Ristić, chief marketing officer, Comtrade Group

Više informacija na sajtu http://www.marketing-summit.rs/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!