Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svako treba sam da proceni koliko mu znači da se pojavi na BalCannes-u

Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Zdravko Maršanić iz agencije
Status Grupa.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Pre svega koncept, ideja da se okupe kreativni potencijali iz celog regiona na jednom mestu… Nadalje, forma revije bez takmičarskih kriterijuma itd. Nema se tu što puno savetovati, jednostavno neka svako proceni koliko mu znači da se pojavi sa svojim radom u okruženju čitavog regiona.

Šta mislite o BalCannes-u? Može li ovaj projekat, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
Već samo ime je odlično (čestitke autoru Bojanu Hadžihaliloviću). Drago mi je da je inicijalna ideja potekla iz hrvatskog strukovnog udruženja HURA… Mislim da je “tačka na i“ bila kad je dogovoreno da BalCannes ide u sklopu Weekend Media Festivala. I ta sinergija je itekako uticala na ovoliki početni uspeh BalCannesa. Media Marketing i Ekrem Dupanović su posvetili specijal ovom događanju i dodatno ga popularizovali.
BalCannes će svakako uticati na razvoj struke već zbog same činjenice da će doći do puno bržeg širenja informacija, razmena ideja, upoznavanja sa kreativnim potencijalima i radovima iz okruženja, a i stvoriće se jača konkurencija, a ona uvek donosi novi kvalitet.

U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
Kada postoji dobra platform i dobar koncept kao što je to u ovom slučaju, smernice za budućnost su trasirane. Trebalo bi iskoristiti potencijal i postići da projekt ne živi samo za vreme događanja na Weekend Media Festivalu, već da se proširi i na period između dva festivala. Tu će profitirati i oglašivači koji bi tako imali više informacija i kompletniju sliku o marketinškom tržištu regije. Svakako bih voleo da BalCannes ostane revija, smotra kreativnih dostignuća u regiji, bez takmičenja.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!