today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svako može da finansira medij po izboru!

Novoosnovana platforma IndieVoices pruža mogućnost svima da finansiraju medij ili medijski projekat koji vole i kojem veruju. Uslov za to je da projekat spada u kategoriju informativnih i da doprinosi medijskom „ekosistemu“ zajednice u kojoj radi. Razlog za pokretanje nove platforme je nedostatak odgovarajućeg novca za medije, novca koji bi bio uložen bez nametanja uređivačke politike ili očekivanja visokih profita. Trenutno je prijavljeno osam projekata.
„Sve dok se ne izmisli nov način finansiranja medija, mediji će nam predstavljati svet kroz prizmu onih koji plaćaju njihove račune na kraju meseca, dakle – kroz prizmu, mišljenja i ubeđenja njihovih vlasnika ili trenutne političke vlasti od koje ekonomski zavise“, kazao je za Betu osnivač IndieVoices-a Saša Vučinić.
On je objasnio da organizacija koju je osnovao pokušava da pokrene nov način finansiranja medija u kome bivša publika menja ulogu i od pasivnog kozumenta informacija postaje finansijer i vlasnik medija kojima veruje. „Ne moram ja nikome u Srbiji, a ni u zemljama bivše Jugoslavije, da objašnjavam da nezavisnosti medija nema bez njihove ekonomske nezavisnosti“, rekao je on.

U IndieVoices-u, što u prevodu znači nezavisni glasovi, objašnjavaju da je van zapadnog sveta ulaganje u medije praćeno nametanjem uređivačke politike, dok u zapadnom svetu, sa izuzetkom novca datog u dobrotvorne svrhe, niko ne želi da ulaže ukoliko ne očekuje znatan profit. Zato je potrebno da se u finansiranje uključi „gomila“, koja je nekada nazivana „publikom“.

IndieVoices za sada pruža mogućnost finansijskih doprinosa i beskamatnih pozajmica. Ono po čemu će se IndieVoices razlikovati od sličnih inicijativa je fleksibilnost oblika finansiranja, pa je za mart 2014. godine planirano uvođenje mogućnosti za kredite s niskim kamatama i ulaganje u udeo preduzeća.
Osnivač IndieVoices-a je Saša Vučinić, koji je 16 godina bio generalni direktor kreditnog fonda za razvoj medija MDLF. Taj fond je dok mu je Vučinić bio na čelu uložio 100 miliona dolara u ugledne medije u 25 zemalja. Vučinić je pre toga, još u bivšoj Jugoslaviji, bio generalni direktor i glavni i odgovorni urednik B92. U timu IndieVoices-a je veliki broj stručnjaka za medije i finansiranje, sa iskustvom u vodećim svetskim kompanijama.

Više informacija pročitajte na sajtu EurActiv.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!