Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svako dobro!

Agencija Homepage osmislila je i kreirala Facebook konkurs „Svako dobro u proleće“ za klijenta kompaniju Hemofarm, a koja je trebala da bude poligon za sprovođenje atraktivnog i inspirativnog takmičenja fanova. Aplikacija je kao osnovu imala foto konkurs, ali je u nju bio ugrađen mehanizam aktivnog učestvovanja fanova u kreiranju radova sa kojima su se takmičili. Njihovi radovi su po formi imitirali motivaciono-inspirativne postere koje je do tada kreirala kompanija Hemofarm. Fanovi su imali mogućnost da unesu svoje fotografije, da je pozicioniraju, urede, obogate detaljima, ali i osmisle i ispišu poruku na njoj, a njihov rad pratio je uobičajeni brending.
„Bilo je izazovno kreirati aplikaciju koja od fanova traži znatno veće angažovanje i trud nego što je to uobičajeno na našim prostorima. S druge strane, bilo je zanimljivo proveriti stepen u kome fanovi razumeju i prihvataju filozofiju brenda iskazanu kroz koncept koji se na stranici komunicira i koliko su spremni da je slede i podrže kroz kreiranje sopstvenog sadržaja na njenom tragu. Mislim da su fanovi Svako dobro – Hemofarm stranice odlično odgovorili na oba izazova“, rekao je za naš portal Miloje Sekulić, jedan od osnivača agencije Homepage.
p6Dušan Stojaković, koordinator eksternih komunikacija kompanije Hemofarm, rekao je za Marketing mrežu da su ih lepe reakcije onlajn zajednice na ono što rade, motivisale da krenu korak dalje – ka aktivnom uključivanju fanova u kreiranje njihovih sopstvenih sadržaja. „To nije samo jedan od aktuelnih pravaca razvoja društvenih mreža, već i najbolji način da se čuje mišljenje onlajn zajednice o brendu, proizvodu i sl. Dodatni izazov Hemofarma je što mi ne promovišemo proizvode, već Svako dobro kao koncept. Uspeli smo da izgradimo prepoznatljiv i pozitivan ton komunikacije, blizak onlajn zajednici, koji je postao jedan od poželjnih načina razmene pozitivnih misli, želja i saveta“, dodao je Stojaković.
Prema njegovim rečima, kompanije i brendovi ne treba da se plaše digitalnih komunikacija, i treba da ih stave na pravo mesto, a ne samo kao jedan manji i pasivni segment integrisanih kampanja. „Prošlonedeljni Weekend Media Festival u Rovinju nam je pokazao da svest o značaju digitalnih komunikacija postoji, ali ne i dovoljna rešenost kompanija, kao ni smelost, da ovaj vid postane više prisutan u izgradnji korporativne i/ili brend reputacije“, dodao je Stojaković.
Na „Svako dobro u proleće“ Facebook konkurs, za manje od mesec dana, prijavljeno je 579 fotografija, prikupljeno je skoro 24 hiljade glasova, a preko 4 hiljade korisnika odobrilo je slanje newsletter-a. Facebook stranica „Svako dobro – Hemofarm“ pridobila je preko 100 hiljada novih fanova, a najveći reach (1.020.212) zabeležen je 9. jula. Svakako najuzbudljiviji trenutak bio je čin uručenja nagrade pobednici konkursa, Marijani Stojić.
„Svako dobro u proleće“ Facebook konkurs bio je deo korporativne kampanje, odnosno više njena ekstenzija na društvene mreže. Korporativna kampanja je, u dva talasa, obuhvatala set kanala komunikacije – od ATL-a do BTL-a. Prvi talas je lansiran u aprilu, kroz sponzorstvo televizijske vremenske prognoze nacionalnog javnog servisa, te emitovanje TV spota na komercijalnim televizijama; brendiranje fasada na najfrekventnijim lokacijama u najvećim gradovima Srbije, uz bilbord kampanju i brendirane autobuse; kao i print kampanju u vodećim dnevnim i nedeljnim izdanjima, uz baner kampanju na vodećim portalima.
Agencija Homepage prijavila je „Svako dobro u proleće“ Facebook konkurs na BalCannes, regionalnu reviju kreativnosti i najboljih reklamnih agencija, a profil agencije pogledajte na BalCannes Yellow Pages.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!