today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svaki brend treba da kreira svoj trend!

Svake godine marketari zauzmu poziciju i čekaju na sledeći trend u digitalnom svetu koji će im rešiti sve probleme koje su imali do sada.

Zašto je čekanje trendova pogrešan strateški potez?

Digitalni svet funkcioniše tako što se pojavi nešto novo, potpuno otkačeno, neočekivano ili sasvim očigledno i konstantno prisutno samo prikazano na nov način, prijemčiv oku generazije Z koja u suštini danas sve diktira.

Ne postoji tačan recept koji ćete sačekati na kraju svake godine i zapisati za sledeću i time osigurati da vaša torta bude nikad ukusnija.

I verovatno će vam ovaj tekst zvučati kao i svaki drugi. Onaj koji vam kaže svašta, a na kraju ostanete praznih ruku, ali je suština u tome da morate sami da kreirate, maštate i dopustite idejama da vas odvedu u neke nove svetove.

Sada vam ovo zvuči kao nešto što radite svakodnevno, a ipak vaš brend ili klijent nema rezultata?

Pre svega je važno da posvetite vreme i misli tome na koji način ćete preneti klijentu i krajnjoj publici vašu ideju. Svakog trenutka morate da razmišljate sa dve strane, kako to vi vidite i kako će to neko ko dođe na vaš sajt ili Instagram page videti.

Lepo je imati kvalitetnu strategiju, misiju i viziju brenda, ali je na kraju dana interakcija sa publikom ono što je najbitnije. Ukoliko brend ne komunicira sa pratiocima na njima blizak način on postaje hladan i nezainteresovan, a to se dešava i u kontra smeru.

Objavljujte kada imate šta da kažete. Treba biti dosledan i prisutan, ali sam se tokom godina rada sa klijentima susrela sa mnogima koji su po svaku cenu želeli nešto, a zapravo im nije bilo potrebno.

Digitalni kanali se ne razlikuju mnogo od bilo kojih drugih. Formati se menjaju, ali je suština uvek ista. Trenutno stanje je da svaki brend želi TikTok i to je okej. I dete želi sve što vidi, ali mu ipak neće sve dati.

Danas je neophodno edukovati klijente, jer se digitalni svet za nekoga ko ne živi u njemu kreće neverovatnom brzinom. TikTok jeste jedna super platforma, ali je važno koristiti je na pravi način.

Brendiran hashtag challenege ili brendiran filter su projekti koji su brendove poput Nespresso, V Energy, Kia, eBay, KFC i sl. kreirali putem Business platforme i vrlo je teško organskim putem dostići približan efekat.

Sigurna sam da postoje brendovi koji na TikTok-u mogu da imaju lepu karijeru, ali je potrebno prepustiti ljudima koji su native da kreiraju sadržaj za njih. To znači da brend neće imati potpunu kontrolu svake sekunde, potrebno je definisati granice i prepustiti content creator-ima posao.

Ono što nikada neće biti trend jesu usiljeni pokušaji brendova da kreiraju nešto što će rekreirati ceo internet. Brend treba da bude kul lik iz kraja, a ne komšija smarač kog hajduješ i reportuješ na svakom koraku.

Okej, šta je onda trend?

Svaki brend treba da kreira svoj trend. Vrhovni trendovi mogu da nam budu neki reper, ali mi ne treba da budemo slepi putnik. Trend treba da budu influenseri koji odgovaraju senzibilitetu brenda, a ne oni koji su u tom trenutku popularni. Trend je kreiranje sadržaja za publiku koja nas prati, a ne obraćanje onima koje želimo da budu naša publika. Trendovi su iskrenost i transparentnost, ne zato što nam je to neko rekao da je dobro, već zato što verna publika oseća kada je lažete – baš kao i najbolji ortak.

Birajte trendove isto kao što birate prijatelje.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Ana Stojković, Digital Marketing Manager, T&T Brand Factory

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!