today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Super TV reklama

Kako je super kada dođeš kući, a tamo te čeka sve što voliš! Možeš da se smeješ da te ceo komšiluk čuje, možeš da pustiš suzu, da navijaš kao da si u prvom redu, možeš da se zaljubiš ili da saznaš nešto novo!

I sve to odjednom, bez kompromisa! Agencija McCann Beograd, zajedno sa Supernova kablovskim operatorom, još jednom predstavlja inovativni pristup bogatom televizijskom sadržaju, stavljajući u fokus ličnosti koje gledaoci vole da prate. Upoznajte junake svojih omiljenih serija, filmova i sportskog sadržaja na jedan sasvim drugačiji način.

„Ideja je bila predstaviti bogat televizijski sadržaj koji ovaj kablovski operator nudi, kroz narativ koji će biti žanrovski uslovljen. Kako? Okupili smo junake najpopularnijih serija i zajedno ih sa fudbalerima Zvezde i Partizana i našim košarkaškim reprezentativcima, predstavili kao stanovnike jednog jedinstvenog Supernova sveta. Na ovaj način smo želeli da osim benefita kojim se ovaj brend može pohvaliti, takođe postignemo i identifikaciju široke ciljne grupe sa likovima popularnog sadržaja. Jer super je kada su svi na Supernovi, zar ne?“ – rekla je Jelena Ilić, Senior Copywriter, McCann Beograd.

„Zanimljivo za ovu reklamu je što je svaka scena zapravo koncept za sebe. Trudili smo se da svaku prikazanu situaciju postavimo što vjerodostojnije i istinitije. Tako da se vodilo računa od najsitnijih detalja (koji možda nisu uočljivi na prvo gledanje) do onih krupniji, koje nam zapravo jasno daju do znanja o čemu/kome se radi. Najveći izazov je zapravo bio u tom prikazivanju raznolikosti sadržaja na zanimljiv, kolažni način podjeljen po žanrovima i odrediti pravu mjeru u svemu tome.“ – rekla je Kristina Jovanović, Senior Art Director, McCann Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!