Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Super član!

Možda se još samo veterani u branši sećaju vremena kada je za jednu kampanju samo jedan tim obavljao ceo posao. Sa razvojem tehnologije, razvijale su se potrebe klijenata kao i krajnjih konzumera.

Agencije su morale da idu u korak sa vremenom i razvojem. Transformacija nije došla samo u vidu pružanja usluge, promenila se strategija na širem planu, a sa njom došao je i novi model rada. Kroz cirkulaciju različitih članova, ceo tim okuplja se oko jedne tačke – krajnje usluge. Umesto konstantnih, nepromenjivih aktera, sada glavnu reč imaju kvaliteti kojima svaki član tima individualno može da doprinese. Na pojedinačnom planu ove kvalitete donose ljudi koji učestvuju u projektu i svojim idejama i radom omogućavaju realizaciju završne usluge. Na širem planu, svaka od karika zaslužna za dobro obaveljen posao, bio to digital, kreativa ili media bying, donosi svoje kvalitete na sto. Svaki kvalitet ponaosob kako članova tima, tako tima u celosti, neizostavna je karakteristika po kojoj krajnja usluga postaje prepoznatljiva. Moć transformacije kojom se odlikuje naša industrija nužna je osobina svakog člana tima za uspešno obavljanje posla.

Da bi se u današnje vreme brzih transformacija nešto obavilo i dostavilo na vreme, pre deset minuta, ceo tim mora da se pretvori u jednog Super Člana. On je personifikacija udruženih kvaliteta svih članova tima raspoređenih u jednu sasvim novu osobu, koja naravno ima svoju vizulenu predstavu. Super Člana nije samo ideja, on kao punopravna osoba ima svoje fizičke, duhovne i mentalne karakteristike. Možda je pustio stomak, ima dugačak nos i tanke noge, nekad je nervozan i ima svoje kaprice, ali Super član radi kao podmazan mehanizam.

Više o ovoj temi i Super članu biće reči na teambuildingu koji će agencija SuperDot organizovati na forumu IZAZOV 2018 u Beogradu.

Autor teksta: Eni Šušak, SuperDot

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!