today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Stvaranje modernog digitalnog marketinga i advertajzinga

Republička agencija za elektronske komunikacije (RATEL) dodelila je agenciji Foster + Svensson dozvolu za pružanje usluga sa dodatom vrednošću preko mobilnih operatora i na ovaj način omogućila dalji razvoj tržišta digitalnog marketinga i advertajzinga u Srbiji. Dobijanjem ove dozvole, načinjen je prvi korak u direktnom povezivaju sa mobilnim mrežama, a ujedno i potvrda da jedna marketinška agencija može da počne sa radom u ovoj oblasti.
– Mobilni advertajzing i digitalni marketing su šansa za povezivanje klijenata i njihovih brendova sa potrošačima, i to direktno preko mobilnih telefona i tableta. Svaki mobilni uređaj postaje prodavnica za sebe, a to znači da naši klijenti automatski dobijaju milione prodavnica širom zemlje, bez potrebe za ulaganjem u poslovni prostor i opremu. Iako je udeo pametnih telefona u Evropi 68%, a broj prodatih tableta u Srbiji porastao za zapanjujućih 600% u odnosu na isti period prošle godine, tržište Srbije je i dalje u razvoju i to nam upravo govori gde se potrošači nalaze. Vođeni tom činjenicom, nekako je bio logičan korak u kojem smo podneli zahtev RATEL-u za dobijanje dozvole, čime smo postali marketinška agencija i zvanično registrovana za pružanje usluga i servisa sa dodatom vrednošću, kaže Vladimir Suvodolac, Head of Brand management agencije Foster + Svensson.
– Cilj nam je da klijentima ponudimo portale i aplikacije za mobilne uređaje sa operativnim sistemima Android i iOS i da upravo, kroz iskustvo naših zaposlenih, klijentima ponudimo aplikacije koje su napravljene baš kako treba: iz ugla potrošača. Zapravo, potrošačima su i namenjeni ovi portali i aplikacije, koji ujedno imaju zadatak da povećaju prodaju proizvoda klijenata ili povećanje svesti o samom brendu. Svaki proizvod koji napravimo za klijenta mora da ima merljive rezultate. Proizvode ne pravimo kako bi se ispratio trend na tržištu, već kako bi klijentima povećali prodaju, što zapravo marketinške agencije i trebaju da rade, zaključio je Suvodolac.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!