today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Studiu Sonda Zlato na BalticBest-u!

Na festivalu kreativnosti BalticBest, međunarodni žiri koji je radove procenjivao prema kriterijumima originalnosti i kvaliteta kreativnog procesa, Studiu Sonda dodelio je Zlato u kategoriji General marketing – Marketing u doba pandemije, a za kampanju 100% COVID FREE PUTOVANJE.

Takmičenje BalticBest otvoreno je za zemlje s populacijom do pet miliona stanovnika, a dobitnici zlatnih nagrada imaju priliku gratis učestvovanja na EPICA takmičenjima. Ove godine na BalticBest-u 2021 učestvovalo je osam zemalja: Mauricijus, Jamajka, Kipar, Hrvatska, Gruzija, Litvanija, Letonija i Estonija; s preko 200 radova. Članovi žirija: Olga Peresild – CEO@Mediacom (Estonija); Richard Agius – Izvršni kreativni direktor @TBWAANG’s (Malta), Vincent Montocchia, Managing Directoru@CIRCUS! (Mauricijus), Vairis Strazds, kreativni direktor @NORD DDB, (Riga, Letonija) i Robert Storom, Glavni Copywriter @FCB Wired (Bocvana) dodelili su Sondi visoke i najviše ocene.

Više o radu:
U Poreču, mediteranskom turističkom mestu, stanovnici naporno rade čitavo leto, a običaj je ujesen, nakon završetka sezone, da se nagrade putovanjem. Obzirom da je u 2020. godini to bilo nemoguće usled COVID -19 situacije, ponuđena im je alternativa: 100% COVIDfree putovanje! Kako? Pa knjigom!

Lokalna biblioteka koja želi da poveća broj članova i pokaže se kao otvorena institucija koja osluškuje potrebe svojih građana, pretvorena je u ‘Putničku agenciju’, a njen web u sistem za bookiranje ‘destinacija’.

Za informisanje građana korišćeni su stvarni plakati putničkih agencija koje one nisu imale priliku da iskoriste u 2020-oj, a koji su zatim grafičkim elementima karakterističnim za putovanja povezani s naslovima knjiga. Korisnici su tako pozvani da otputuju npr. u Grčku (Ilijada i Odiseja, Homer), Pariz (Trbuh Pariza, Emile Zola), Istambul (Istambul, Orhan Pamuk), pa čak i u središte zemlje (Put u središte zemlje, Jules Verne)… itd…

Obzirom da se na putovanje ne može bez karte, podeljene su i one (bookmarkeri). Na navedenim materijalima otisnuti su qr kodovi koji su vodili direktno na web stranicu biblioteke, osmišljenu kao ‘booking sistem za putovanja’. Korisnici su tako mogli u tražilicu da ukucaju knjigu/destinaciju, pregledaju dostupnost, rezervišu ili pozajme knjigu, a zatim pošalju e-razglednice s putovanja u biblioteku i svojim prijateljima. Dodatno: Novim korisnicima i postojećim prilikom prvog pozajmljivanja, poklonjeno je ‘putovanje gratis’, (destinacijska knjiga iz otpisanog fundusa knjiga biblioteke). Kroz potpuno novo iskustvo doživljaja knjige aktivirani su korisnici da ‘putuju’ i dele utiske s ‘putovanja’ i ostvaren je značajan porast pozajmljivanja i učlanjenja nakon godina pada.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!