Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Studiu Sonda Zlato na BalticBest-u!

Na festivalu kreativnosti BalticBest, međunarodni žiri koji je radove procenjivao prema kriterijumima originalnosti i kvaliteta kreativnog procesa, Studiu Sonda dodelio je Zlato u kategoriji General marketing – Marketing u doba pandemije, a za kampanju 100% COVID FREE PUTOVANJE.

Takmičenje BalticBest otvoreno je za zemlje s populacijom do pet miliona stanovnika, a dobitnici zlatnih nagrada imaju priliku gratis učestvovanja na EPICA takmičenjima. Ove godine na BalticBest-u 2021 učestvovalo je osam zemalja: Mauricijus, Jamajka, Kipar, Hrvatska, Gruzija, Litvanija, Letonija i Estonija; s preko 200 radova. Članovi žirija: Olga Peresild – CEO@Mediacom (Estonija); Richard Agius – Izvršni kreativni direktor @TBWAANG’s (Malta), Vincent Montocchia, Managing Directoru@CIRCUS! (Mauricijus), Vairis Strazds, kreativni direktor @NORD DDB, (Riga, Letonija) i Robert Storom, Glavni Copywriter @FCB Wired (Bocvana) dodelili su Sondi visoke i najviše ocene.

Više o radu:
U Poreču, mediteranskom turističkom mestu, stanovnici naporno rade čitavo leto, a običaj je ujesen, nakon završetka sezone, da se nagrade putovanjem. Obzirom da je u 2020. godini to bilo nemoguće usled COVID -19 situacije, ponuđena im je alternativa: 100% COVIDfree putovanje! Kako? Pa knjigom!

Lokalna biblioteka koja želi da poveća broj članova i pokaže se kao otvorena institucija koja osluškuje potrebe svojih građana, pretvorena je u ‘Putničku agenciju’, a njen web u sistem za bookiranje ‘destinacija’.

Za informisanje građana korišćeni su stvarni plakati putničkih agencija koje one nisu imale priliku da iskoriste u 2020-oj, a koji su zatim grafičkim elementima karakterističnim za putovanja povezani s naslovima knjiga. Korisnici su tako pozvani da otputuju npr. u Grčku (Ilijada i Odiseja, Homer), Pariz (Trbuh Pariza, Emile Zola), Istambul (Istambul, Orhan Pamuk), pa čak i u središte zemlje (Put u središte zemlje, Jules Verne)… itd…

Obzirom da se na putovanje ne može bez karte, podeljene su i one (bookmarkeri). Na navedenim materijalima otisnuti su qr kodovi koji su vodili direktno na web stranicu biblioteke, osmišljenu kao ‘booking sistem za putovanja’. Korisnici su tako mogli u tražilicu da ukucaju knjigu/destinaciju, pregledaju dostupnost, rezervišu ili pozajme knjigu, a zatim pošalju e-razglednice s putovanja u biblioteku i svojim prijateljima. Dodatno: Novim korisnicima i postojećim prilikom prvog pozajmljivanja, poklonjeno je ‘putovanje gratis’, (destinacijska knjiga iz otpisanog fundusa knjiga biblioteke). Kroz potpuno novo iskustvo doživljaja knjige aktivirani su korisnici da ‘putuju’ i dele utiske s ‘putovanja’ i ostvaren je značajan porast pozajmljivanja i učlanjenja nakon godina pada.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!