Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Studio Sonda u užem izboru takmičenja Cannes Lions!

REGION – Festival Cannes Lions otvorio je svoja vrata učesnicima iz više od sto zemalja. Objavljeni su uži izbori takmičenja u nekim od kategorija, a među njima je i hrvatska agencija – Studio Sonda.

Projekat hrvatske agencije pod nazivom Piquentum Wine našao se u užem krugu kategorije Industry Craft Lions (potkategorija Packaging Design) zajedno sa nekim od najvećih svetskih brendova kao što su McDonald’s, Puma, Uber, Nike i Samsung.

Piquentum Wine projekat je opisan kao art direkcija prirode. Reč je o dizajnu ambalaže, tj. etikete vina – u saradnji sa Meteorološkim zavodom, godinama su prikupljani podaci o vremenskim okolnostima u vinogradu. Količina padavina najbolji je pokazatelj strukture vinske godine, a ponašanje prirode doslovno je preneseno na etiketu boce – veličina krugova prikazuje količinu padavina po mesecima. Ovo je, tvrde dizajneri, priča o tome šta se tokom godine događa u vinogradu; priča o prirodnosti vina.

Više informacija pročitajte ovde.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!