REGION – Na dugo iščekivanom događaju DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobednici prestižne nagrade Effie, koja slavi efikasnost marketinške komunikacije.
Statue su dodeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tokom protekle izazovne godine.
Ove su godine dobitnici Grand Prixa i nosioci zlatne nagrade Croatia Effie 2021 Gradska knjižnica Poreč s primarnom agencijom Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u saradnji sa Synetom u kategoriji Niskobudžetne kampanje.
Zlatnu nagradu Croatia Effie 2021 sa Tuškanca nosi i Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz agencije Señor, OMD Media i Komakino za projekat Osigurava vaš mir.
Srebrnu nagradu osvojili su sledeći projekti: Doogvertising klijenta Mars Croatia sa agencijom MediaCom Zagreb u kategoriji Medijska ideja, projekat #prviput Zagrebačke banke i agencija Señor, MediaCom Zagreb, 404 i Centralna Jedinica u kategoriji Pozitivne promene: opšte dobro – brendovi te 100% COVID FREE PUTOVANJE klijenta Gradska knjižnice Poreč i agencija Studio Sonda i Synet u kategoriji Tematski marketing.
Bronzane su nagrade dodeljene klijentu Croatia osiguranje i agencijama Bruketa&Žinić&Grey, 404 i Millenium promocija za projekat Pavle Pauq predstavlja LAQO u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; klijentu Pipi Beverages i agencijama Imago Ogilvy i Drap za projekat #bolimePipi i nakon lita u kategoriji Engaged Community te Udruzi roditelja djece s teškoćama u razvoju “Brački pupoljci” i agenciji CTA komunikacije za projekat Nešto zbilja važno u kategoriji Pozitivne promene: opšte dobro – neprofitni sektor.