Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Studio Sonda i Synet osvojili Effie Croatia Grand Prix

REGION – Na dugo iščekivanom događaju DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobednici prestižne nagrade Effie, koja slavi efikasnost marketinške komunikacije.

Statue su dodeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tokom protekle izazovne godine.

Ove su godine dobitnici Grand Prixa i nosioci zlatne nagrade Croatia Effie 2021 Gradska knjižnica Poreč s primarnom agencijom Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u saradnji sa Synetom u kategoriji Niskobudžetne kampanje.

Zlatnu nagradu Croatia Effie 2021 sa Tuškanca nosi i Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz agencije Señor, OMD Media i Komakino za projekat Osigurava vaš mir.

Srebrnu nagradu osvojili su sledeći projekti: Doogvertising klijenta Mars Croatia sa agencijom MediaCom Zagreb u kategoriji Medijska ideja, projekat #prviput Zagrebačke banke i agencija Señor, MediaCom Zagreb, 404 i Centralna Jedinica u kategoriji Pozitivne promene: opšte dobro – brendovi te 100% COVID FREE PUTOVANJE klijenta Gradska knjižnice Poreč i agencija Studio Sonda i Synet u kategoriji Tematski marketing.

Bronzane su nagrade dodeljene klijentu Croatia osiguranje i agencijama Bruketa&Žinić&Grey, 404 i Millenium promocija za projekat Pavle Pauq predstavlja LAQO u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; klijentu Pipi Beverages i agencijama Imago Ogilvy i Drap za projekat #bolimePipi i nakon lita u kategoriji Engaged Community te Udruzi roditelja djece s teškoćama u razvoju “Brački pupoljci” i agenciji CTA komunikacije za projekat Nešto zbilja važno u kategoriji Pozitivne promene: opšte dobro – neprofitni sektor.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!