Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Struka preporučuje – do 4 agencije na pitchu!

Strukovna udruženja iz sektora tržišnog komuniciranja Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije podržala su preporuku Svetskog udruženja oglašivača (WFA) i Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA) da oglašivači na pitchu za izbor marketinške agencije pozivaju najviše 4 agencije. U preporuci stoji da je dobro pozvati tri agencije plus jednu sa kojom oglašivač trenutno sarađuje.

Važno je istaknuti kako se 3+1 preporuka odnosi tek na treću i završnu fazu pozivnih pitcha koja zahteva značajniji angažman financijskih i ljudskih resursa. U prethodnim fazama konkursa struka se zalaže za pozivanje broja agencija kojeg sami klijenti odrede, na primer u prvoj kada se sugeriše analiza i pregled stanja na agencijskom tržištu, upoznavanje s agencijama, ili drugoj kada oglašivač traži detaljnije informacije o samim agencijama, njihovim timovima i radovima kao i kada se mogu očekivati okvirne finansijske ponude. Ako se u završnoj fazi konkursa poziva veći broj agencija, oglašivaču izbor može biti složen i težak, a trošak pitcha znatno veći.

Smernice za uspešno sprovođenje konkursa razvijene su sa ciljem poboljšanja procesa i pružanja još kvalitetnije usluge oglašivačima. One se oslanjaju na međunarodnu praksu sažetu u dokumentu “WFA EACA Pitch Guidelines” koja je usuglašena među oglašivačima u sklopu Svetskog udruženja oglašivača (WFA – World Federation of Advertisers) i marketinškim agencijama u sklopu Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA). Smjernice su dostupne za preuzimanje OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!