Mreža digitalnih komunikacija, međunarodna organizacija koja povezuje profesionalce digitalnog doba različitih interesovanja u cilju razvoja novih ideja, alata i prozvoda, koju čini oko 2.000 stručnjaka iz više od 30 zemalja Evrope i Centralne Azije, održala je 3. i 4. aprila u Kijevu Digital Disruption Forum.
Od stručnjaka iz Srbije u radu ovog skupa učestvovali su Jelena Vasilev, Digital Communication and Corporate Social Responsibility Expert Erste Banke, Milena Milićević osnivač “Innovation Attitude Center-a”, Marina Ugrinić, Communications Manager u Centar E8 i Aleksandar Radukin, jedan od suosnivača i Social Media Marketing Manager u Homepage-u.
Poziv za gostovanje naših stručnjaka na Forumu usledio od stručnjaka i profesionalaca iz sveta digitala koji stoje iza programa „Digital Communication Network Exchange 2017“. Sam program je pod okriljem US State Department i World Learning i namenjen je ekspertima iz 16 različitih država i sa raznih kontinenata. Učesnici su bili iz sveta politike, nevladinih organizacija i medija koji imaju uticaja u lokalu i žele da grade digitalnu zajednicu.
Aleksandar Radukin učestvovao je na atraktivnoj radionici na temu How to Get Attention in a Crowded World, gde je bio jedini diskutant, dok je moderator ove radionice bio Mr. Colm Quinn, zamenik direktora za strateške komunikacije Centra za strateške i međunarodne studije, Vašington, SAD. Dva sagovornika su zaključila da su alati i načini rada vrlo slični u bilo kojoj oblasti digitala bila ona komercijalna ili aktivistička, vladina ili nevladina.