U poslednjih dvadesetak godina do neslućenih je razmera narastao fenomen koji pričanje priča uvodi u velike kompanije i politički život. Ovoj temi posvećena je knjiga Storytelling: ili pričam ti priču (Clio, 2010), a „Strategija Šeherezade“ njen je svojevrsni nastavak.
Autor: Kristijan Salmon
(prevela sa francuskog Iva Brdar)
Cena: 756 din
Izdavač: Clio, Beograd ( www.clio.rs )
O knjizi: Dok se u knjizi o storitelingu Kristijan Salmon pretežno bavio pripovedačkom mašinerijom u funkciji krupnog kapitala, u svojoj najnovijoj knjizi – „Strategija Šeherezade“, on piše o borbi za vlast, njenom očuvanju ali i o razlozima za gubitak iste. Ovu temu on je načeo u prethodnoj knjizi analizirajući izborne kampanje Džordža Buša i Nikole Sarkozija, a sada je razvija u 26 kratkih poglavlja, po uzoru na Makijavelijevog Vladaoca, u kojima obrađuje najaktuelnije primere političkog marketinga (više o knjizi na: linku ).