Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Storytelling je još uvek story-telling

U okviru BIZNIS modula edukativnog programa AcademIAA, Marija Stošić, Senior Creative Planner agencije McCann Beograd, održala je predavanje pod nazivom “Pričam ti priču“ uz podršku specijalnog gosta, Pavla Zelića, koji je javnosti poznat kao pisac, autor stripova, priređivač zbirki i filmski kritičar.

U srži komunikacije svakog brenda nalazi se pripadajuća priča, a upravo kvalitetan storytelling jedna je od ključnih distinkcija između brendova na tržištu. U želji da mladim talentima približi kreativni pristup oblikovanja brendova, Marija objašnjava zašto je na predavanje o advertajzingu dovela pravog, živog pisca:

  1. Zato što je storytelling – pripovedanje, a ko bolje razume pripovedanje od pisca.
  2. Zato što ovaj naš, storytelling iz struke, nije priča o brendu već o čoveku.
  3. Zato što je čovek taj kojeg boli, muči, raduje, dok brend rešava, uvećava, učestvuje.
  4. Zato što je prošlo vreme kad je brend mogao da priča priču o sebi, o svojoj ceni i obećanom kvalitetu.
  5. Zato što je važno da razumemo tog čoveka, koji je protagonista, koji (ni)je vreća kostiju, baš kao iz pera Stivena Kinga.
  6. Zato što je važno da razumemo da MORA da postoji antagonista, i MORA da postoji konflikt, tenzija, da bi priča bila dobra.
  7. Zato što je samo pisac mogao tačno da nam kaže šta znači razvojni luk protagoniste, pa smo svi mi postali bogatiji za način na koji razumemo priču koju pričamo kroz svoj rad.
  8. Zato što se pripovedanje menja kroz vreme, od priča oko prve vatre, do današnjeg, transmedijalnog pričanja jedne, ali ne i iste priče, kroz mnoštvo kanala!
  9. Zato što nam tehnologije koje odavno nisu nove pružaju priliku da pripovedamo bolje nego ikad.
  10. Zato što je monolog postao dijalog.
  11. Zato što je Chuck Palahniuk bio u pravu kad je napisao You are not your job!
  12. Zato što smo svi mi bolji u svom poslu kad živimo sve svoje živote – kad se setimo da je umetnost pripovedanja u kolenu razbijenom na basketu, u prosutim kokicama u bioskopu, na finalu UEFA Lige šampiona 2005, u romanu, knjizi priča ili poezije.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!