Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Stejt Department na lajkove potrošio preko 600 hiljada dolara

Prema izvorima Fox Newsa, američki Stejt department je između 2011. i marta 2013. potrošio najmanje 630.000 dolara na promociju putem Facebook kampanja, kako bi povećao svoju popularnost na toj društvenoj mreži. To telo je sa 100.000 fanova, na ukupno četiri profila, za manje od dve godine stekla preko dva miliona fanova na engleskom i preko 450 hiljada na drugim jezicima.
Prema procenama stručnjaka, koje su objavljene u izveštaju, u maju, a u koje je Fox News mreža imala uvid, Stejt department je uglavnom kupovao lajkove, koji nisu podigli popularnost na Facebooku. „Korisnici su nezainteresovani za dešavanja u Stejt departmentu i politici pa uopšte nisu aktivni, tako da se kampanja može smatrati promašajem“, navodi se u izveštaju.
Portparol Stejt Departmenta, Džen Psaki, u izjavi za medije je rekao da to telo trenutno troši oko 36.000 dolara na Facebook promociju i istakao da je bilo neophodno povećati prisustvo Stejt departmenta na Facebooku.
U izveštaju Fox Newsa navodi se da američki Stejt department nije bio zadovoljan kako funkcioniše Facebook pretraga, da stranica nije mogla lako da se pronađe i da je trošenje sredstava bilo neophodno, kako bi se značajno povećalo prisustvo tog tela na najpoznatijoj društvenooj mreži.
Uprkos tome što je broj obožavalaca porastao drastično, kritike da je kupovina fanova apsolutno promašila cilj stižu sa svih strana.

Izvor: Mondo

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!