Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Statistike koje će biti osnova marketinških strategija u 2014.

Marketinške aktivnosti će u 2014. godini biti usredsređene na društvene medije. Cilj robnih marki je da, s dinamičnim i precizno ciljno usmerenim sadržajima, stvaraju jako lično iskustvo za prave ciljne grupe, u pravo vreme, pokazalo je istraživanje kompanije WebDAM.
Istraživanje je pokazalo da je 78 odsto šefova marketinga ubeđeno da je budućnost marketinga u prilagođenim sadržajima. Već danas gotovo 50 odsto kompanija ima sadržajnu strategiju. Ove godine 52 odsto marketing stručnjaka našlo je novog klijenta preko Facebooka, a 43 odsto preko LinkedIn-a.
Već u 2013. godini je 55 odsto marketing stručnjaka povećalo budžet za digitalni marketing. Do 2015. godine internet oglašavanje će dostići četvrtinu celokupnog marketinškog budžeta. Budžet za marketing na društvenim mrežama će se u narednih pet godina udvostručiti.
Na infografiku ispod pogledajte još nekoliko zanimljivih podataka.

Izvor: socialmediatoday.com

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!