today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Statistike koje će biti osnova marketinških strategija u 2014.

Marketinške aktivnosti će u 2014. godini biti usredsređene na društvene medije. Cilj robnih marki je da, s dinamičnim i precizno ciljno usmerenim sadržajima, stvaraju jako lično iskustvo za prave ciljne grupe, u pravo vreme, pokazalo je istraživanje kompanije WebDAM.
Istraživanje je pokazalo da je 78 odsto šefova marketinga ubeđeno da je budućnost marketinga u prilagođenim sadržajima. Već danas gotovo 50 odsto kompanija ima sadržajnu strategiju. Ove godine 52 odsto marketing stručnjaka našlo je novog klijenta preko Facebooka, a 43 odsto preko LinkedIn-a.
Već u 2013. godini je 55 odsto marketing stručnjaka povećalo budžet za digitalni marketing. Do 2015. godine internet oglašavanje će dostići četvrtinu celokupnog marketinškog budžeta. Budžet za marketing na društvenim mrežama će se u narednih pet godina udvostručiti.
Na infografiku ispod pogledajte još nekoliko zanimljivih podataka.

Izvor: socialmediatoday.com

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!