Marketinške aktivnosti će u 2014. godini biti usredsređene na društvene medije. Cilj robnih marki je da, s dinamičnim i precizno ciljno usmerenim sadržajima, stvaraju jako lično iskustvo za prave ciljne grupe, u pravo vreme, pokazalo je istraživanje kompanije WebDAM.
Istraživanje je pokazalo da je 78 odsto šefova marketinga ubeđeno da je budućnost marketinga u prilagođenim sadržajima. Već danas gotovo 50 odsto kompanija ima sadržajnu strategiju. Ove godine 52 odsto marketing stručnjaka našlo je novog klijenta preko Facebooka, a 43 odsto preko LinkedIn-a.
Već u 2013. godini je 55 odsto marketing stručnjaka povećalo budžet za digitalni marketing. Do 2015. godine internet oglašavanje će dostići četvrtinu celokupnog marketinškog budžeta. Budžet za marketing na društvenim mrežama će se u narednih pet godina udvostručiti.
Na infografiku ispod pogledajte još nekoliko zanimljivih podataka.
Izvor: socialmediatoday.com