SVET – Jedan novi oblik digitalnog OOH oglašavanja osvaja studentske kampuse širom SAD-a, i to zahvaljujući startupu Vengo Labs i njihovoj mreži automata za prodaju koji poslužuju digitalne oglase.
Brend proizvoda za negu kože Kiehl’s pridružio se startupu i nudi besplatne uzorke proizvoda putem njihovih automata na fakultetima u SAD-u, pod uslovom da korisnici podele svoju email adresu kako bi dobili jedan od proizvoda.
Vengo Labs trenutno upravlja mrežom automata koji poslužuju digitalne oglase na 1400 ekrana, a većina ih je u kampusima ili u teretanama. Dvogodišnji Vengo Labs ubrzano raste, pa su od prvog kvartala 2017. godine, kada su imali 700 ekrana, već udvostručili taj broj, a prisutni su u 38 američkih država.
Ostaje da se vidi može li Vengo Labs postati veliki OOH igrač, a pored digitalnih oglasa i uzoraka marketerima takođe nudi i fizičke omote za njihove interaktivne automate.
Više informacija na portalu AdWeek.