today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Stabilnost i rast oglašivačke industrije u 2016. i 2017.

SVET – Globalna medijska mreža Carat objavila je svoja predviđanja ulaganja u oglašavanje širom sveta za 2017. godinu, i apdejtovala predviđanja za 2016.

Za 2017. predviđen je nastavak rasta potrošnje u globalno oglašavanje od 4,5%, u skladu sa očekivanjima nastavka globalnog ekonomskog rasta za narednu godinu.

U 2016. potrošnja u oglašavanje na globalnom nivou biće podržana opštom stabilnošću oglašivačkog tržišta, koje će nositi veliki medijski događaji kao što su predsednički izbori u SAD-u, Olimpijske i Paraolimpijske igre u Riu i fudbalsko prvenstvo UEFA EURO 2016. Ukupno ulaganje u oglašavanje ove godine očekuje se u iznosu od 538 milijardi dolara.

Zapadna Evropa će ostati stabilna, uz rast u odnosu na prethodnu godinu od 2,8% u 2015. Očekuje se da će potrošnja na oglašavanje u ovom regionu nastaviti dosledno rasti uz procenjenih 3,1% u 2016. i 2017. godini, nadmašivši predviđanja izveštaja iz septembra 2015, uglavnom zahvaljujući rastu u Velikoj Britaniji i Španiji.

Kada je u pitanju ulaganje u oglašavanje u regionu Centralne i Istočne Evrope, očekuje se povratak pozitivnom rastu u 2016. od 2,2%, što je poboljšanje u odnosu na predviđanja iz septembra 2015. (+1,6%), te dodatnih +4,0% u 2017. godini, uglavnom zahvaljujući stabilizaciji u ruskom oglašivačkom tržištu.

Ulaganje u digitalne medije će nastaviti dvocifreni rast, uz +15% u 2016. godini, i dodatnih +13,6% u 2017. Udel digitalnih medija u ukupnom ulaganju u oglašavanje nastavlja se širiti iz godine u godinu, stremeći ka prognoziranom udelu od 27% u 2016. i 29,3% u 2017. godini.

Više informacija pronađite na sajtu Carata.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!