U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za spoljno oglašavanje u Srbiji za 2022. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju sprovodi Marketing mreža poslednjih sedam godina.
Svi parametri ukazuju na stabilan rast poslovanja agencija za spoljno oglašavanje. U 2022. godini 11 od 27 agencije u ovoj grupaciji zabeležilo je pad prihoda.
U okviru ove grupacije, ALMA QUATTRO, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po poslovnom prihodu, ali i po neto dobiti. Ova agencija je u 2022. godini zabeležila pad poslovnog prihoda za 1,24%, pad neto dobiti za 5,56%, ali i pad broja zaposlenih za 6,38%.
Na drugom mestu u tabeli, po poslovnom prihodu i na drugom po neto dobiti, nalazi se DPC NETWORKS. U prošloj godini DPC zabeležio je rast poslovnog prihoda za 25,54% i veliki rast neto dobiti od čak 93,91%. Broj zaposlenih povećan je za 4,24%.
Na trećem mestu nalazi se MAXIM&CO. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u odnosu na 2021. za 74,56%, dok je neto dobit opala za 70%. Broj zaposlenih povećan je za 41,86%.
Četvrto mesto pripalo je agenciji INFO MEDIA GROUP, koja beleži pad poslovnog prihoda od 17,65% i pad neto dobiti za 12,22%. Broj zaposlenih uvećan je za 6,25%.
Mala agencija, sa svega šest zaposlenih, SKYBOARD ADVERTISING, zauzela je peto mesto na rang listi, sa zabeleženim rastom prihoda od 19,11%. Ova agencija zabeležila je i rast neto dobiti za 183,6%. Broj zaposlenih se nije menjao.
U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 27 pravnih lica koja se primarno bave spoljnim oglašavanjem.
Ukupan poslovni prihod agencija za spoljno oglašavanje u 2022. beleži rast od 10,9% i rast neto dobiti za 10,51%, u odnosu na 2021. godinu. Broj zaposlenih na nivou grupacije veći je za 4%.
Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 550 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs