Šta žena mora da uradi da bi dospela u žiri nekog oglašivačkog festivala?

SVET – Organizatori takmičenja u advertising industriji trude se da postignu rodnu ravnopravnost kada je sastav žirija u pitanju. Međutim, i dalje su u žirijima muškarci dominantni.

Kao prvi oglašivački festival u čijem su žiriju sve žene, Gerety Awards odlučio je da pokrene kampanju u cilju podizanja svesti i dijaloga o ovoj temi u industriji.

Ljubičasti brkovi poslati su ženama liderima u oglašivačkoj industriji širom sveta, tražeći od njih da na društvenim mrežama postave fotografiju sa pitanjem – šta žena mora da uradi da bi dospela u žiri nekog oglašivačkog festivala?

Svetlana Ćopić, osnivač No Agency, koja je kreirala kampanju za Gerety rekla je: „Kao festival sa jedinstvenim pristupom rodnoj ravnopravnosti, Gerety Awards ima i kredibilitet i hrabrost da poziv za prijavu radova pretvori u nešto mnogo veće. Posle decenija situacije „jedna žena u žiriju“, promena se konačno počela događati, ali ovo je tek početak i moramo nastaviti da razgovaramo na ovu temu. Ponekada je ismevanje statusa quo najbolji način da se nešto promeni.“

Rok za prijavu radova za Gerety nagrade otvoren je do 13. mart 2020. Više informacija pronađite ovde.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari