today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta svaki profesionalni komunikator treba da zna u 2019.?

Međunarodna komunikacijska agencija Grayling predstavlja šest marketinških i komunikacijskih trendova za koje veruju da će u značajnoj meri uticati na poslovanje brendova i kompanija u 2019. godini.

  • Kulturni kapital: Trend koji smo prošle godine označili kao zauzimanje stava sada doseže viši nivo. Biznis sve više teži stvaranju kulturnog kapitala ističući svoje vrednosti tamo gde je to relevantno, zalažući se za svoja uverenja i predstavljajući dugoročne inicijative koje će uticati na oblikovanje budućnosti zasnovane na njihovim principima.
  • Građanska partnerstva: Zajednička korist je ključna tačka ovog trenda. Brendovi će sarađivati sa kompanijama i postajati sve moćniji. Njihova međusobna saradnja otvara puteve ka inovativnim i netipičnim partnerstvima, doseže do nove publike i donosi nešto što se suštinski razlikuje od svega uobičajenog.
  • Zvuk koji vredi: Od aktivacija glasom i brendiranih plejlista, do originalnih muzičkih numera i podkasta, kompanije teže stvaranju posebnih audio okruženja kako bi se povezali sa potrošačima i postali deo njihove svakodnevnice.
  • Prenosnik poruka: Marketinški stručnjaci pronalaze nove načine na koje mogu koristiti materijale, kanale ili platforme kako bi na jedinstven način predstavili svoje poruke i tako obezbedli još veći uticaj, dodatno značenje i prošireno poverenje.
  • Rad u nišama: Kako se bitka za pažnju publike intenzivira, mudri brendovi će se fokusirati na izuzetno specifične grupe publike, kreirajući posebne zajednice koje ih podržavaju i fanove koji pružaju podršku prenoseći poruke ljudima iz njihovog okruženja.
  • Iskustvo korisnika u fokusu: Kako brendovi postaju skup iskustava koje korisnici poseduju i dele, marketinški stručnjaci moraju da razmišljaju na poseban način i da stvaraju vrednosti koje će potrošačima učiniti život jednostavnijim, srećnijim i koje će doživljavati ličnije.

Više o globalnim marketinškim i komunikacionim trendovima koji će obeležiti godinu pred nama možete pronaći na www.grayling.com

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!