today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta smo naučili na Google Executive Summit konferenciji?

Koliko je današnji kupac znatiželjan a koliko je strpljiv? Da li je „isporuka za jedan dan“ zaista važna? Da li je važno ‘posedovati’ informaciju ili je važnije da informacija bude iskorišćena? Tehnomanija je kao jedan od lidera u okruženju u oblasti prodaje tehnike i ekskluzivni partner kompanije Google dobila odgovore na ova i druga pitanja tokom Google Executive Summit konferencije koja je održana u gradu Mountain View u Kaliforniji od 26. februara do 1. marta.

Jedan od onih tipičnih, manjih gradova Silikonske doline koji krase prelepa klima, visok kvalitet života je istovremeno i sedište tehnološkog džina – kompanije Google te je bio i domaćin konferencije čije su teme bili digitalni marketing i online prodaja, analiza trenutnog stanja i pogled u budućnost. Predstavnici ovog tehnološkog giganta su učesnicima konferencije otkrili zanimljive uvide u trenutnu situaciju i trendove, koje će Tehnomanija koristiti i u daljem radu i razvoju na ovim prostorima.

Nestrpljivi kupci
Podaci koje su visoki predstavnici Googlea podelili sa učesnicima konferencije umnogome otkrivaju u kom pravcu će se dalje razvijati digitalni marketing i online prodaja: današnji kupac važi za znatiželjnog, zahtevnog, ali i veoma nestrpljivog: gotovo 70% kupaca će napustiti sajt ukoliko je potrebno više od 5 koraka do kupovine što je postalo prihvaćena norma. Nestrpljivost se ne ogleda samo u tome: 53% posetilaca napustiće sajt ukoliko se on učitava duže od 3 sekunde. Zanimljiv trend je i povećan broj Google pretraga za “isporuku isti dan“, koja pokazuje da kupac želi proizvod „odmah“, te će razvoj resursa koji će to omogućiti biti i jedan od prioriteta Tehnomanije.

„Tehnomanija stavlja veliki fokus na komfor svojih kupaca i u spomenutim kategorijama možemo da se pohvalimo usklađenošću sa svetskim standardima i normama – uz neprestan rad na tome da naš sajt bude još bolji i efikasniji. Neke od inovacija koje su pomenute na konferenciji smo već i primenili – poput ponude na sajtu koja se menja u zavisnosti od trenutnih vremenskih uslova.“ – izjavio je direktor marketinga Tehnomanije, Lovro Vučković, nakon povratka sa konferencije održane u Kaliforniji.

Previše podataka i Big data – izazov za ljude ili mašine?
Šokantna statistika takođe otkriva da je u protekle dve godine generisano 90% podataka na Internetu, od čega se upotrebljava svega 0,5%! Vreme posedovanja podataka je nekada bio ključ uspeha, te ono što je odvajalo uspešne kompanije od neuspešnih. Danas je situacija drugačija, jer gotovo svi mogu doći do informacija. Zato današnje vreme donosi novi izazov – ko će se bolje snaći u obilju podataka i prepoznati šta je bitno a šta nebitno, a potom primeniti Big Data tehnologiju radi detaljne analize. Budućnost će pripasti onima koji će znati podatke da upotrebe! Iz tog razloga je važna tema konferencije bila i „machine learning“ koja za Google nije daleka budućnost već postaje stvarnost koja ide ka jednom važnom cilju a to je ponuditi pravi proizvod – pravoj osobi – u pravom trenutku, u čemu važnu ulogu ima i digitalno oglašavanje.

„Klasični načini oglašavanja poput TV i radio reklama, bilborda ili oglasa u štampi nisu nešto što treba biti zanemareno – ali region definitivno kaska kada je digitalni marketing u pitanju. Na našim prostorima kampanje se još uvek kreiraju za klasične vidove oglašavanja pa tek onda prilagođavaju za digitalno okruženje, uprkos njegovim mnogim specifičnostima. Mogućnosti koje smo prepoznali iskoristićemo u novoj kampanji koju pripremamo u saradnji sa agencijom Communis, a koja će našim kupcima doneti nova iskustva“ – izjavio je Lovro Vučković, direktor marketinga Tehnomanije.

Korporativna kultura i život u Silikonskoj dolini
Tim iz Tehnomanije je iskoristio priliku da se uživo upozna sa organizacijom i metodama rada koje koriste Facebook, Nvidia i LinkedIn. Ove kompanije znaju i poštuju jednu jednostavnu stvar, koju ponekad zaboravimo: zadovoljan zaposleni je produktivan zaposleni. Zato su zaposlenima u ovim kompanijama na raspolaganju prostorije za rekreaciju i besplatna hrana, te jedna veoma važna stvar koja povećava produktivnost, a to je fleksibilno radno vreme.

„Najbolji ostaju najbolji zahvaljujući tome što nikada ne prestaju da uče i rastu. Iako Tehnomanija već primenjuje veliki broj modernih praksi u svom radu – nastavićemo da postavljamo nove standarde u poslovanju, inspirisani onim što smo otkrili i naučili u Silikonskoj dolini i kompaniji Google.“ – izjavio je direktor marketinga Tehnomanije, Lovro Vučković.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!