Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Šta se krije u glavama potrošača?

REGION – U petak, 10. oktobra održaće se druga radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će diplomirana sociološkinja i doktor komunikacija Cristina de Balanzó govoriti o neuro-nauci potrošača – istraživačkoj tehnici koja daje odgovor na pitanje šta se događa u glavama potrošača tokom interakcije s brendovima.
Za razliku od klasičnih istraživanja, neuro-nauka potrošača direktno beleži unutrašnje mentalne procese koji upravljaju ponašanjem potrošača, koristeći se pritom znanjima i alatima klasičnog istraživanja ponašanja potrošača i moderne neuro-nauke, a ta znanja mogu biti vitalna u marketinškoj učinkovitosti. Polaznici ove interaktivne radionice istražiće odnos između podsvesti i oglašavanja na temelju nalaza kognitivne neuro-nauke i biometrijskih tehnika i saznati kakva je uloga emocija u „zavođenju“ potrošača na temelju čega će polaznici iz potpuno druge perspektive moći posmatrati njihovo korištenje u oglašivačkoj industriji.
Cristina de Balanzó ima dugogodišnje iskustvo u radu u reklamnim agencijama. Autor je brojnih istraživanja o neuromarketingu o kojem predaje na konferencijama diljem sveta, a doktorirala je na temu marketinška učinkovitosti kroz kognitivni neuro-naučni pristup. Osnivač je kompanije Walnut Ltd. sa sedištem u Londonu, a pre toga bila je globalni vođa neuro-nauke svetske kompanije TNS za istraživanje tržišta i poslovne analize.

Više informacija na: http://how-to-wow.hura.hr/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!