REGION – U petak, 10. oktobra održaće se druga radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će diplomirana sociološkinja i doktor komunikacija Cristina de Balanzó govoriti o neuro-nauci potrošača – istraživačkoj tehnici koja daje odgovor na pitanje šta se događa u glavama potrošača tokom interakcije s brendovima.
Za razliku od klasičnih istraživanja, neuro-nauka potrošača direktno beleži unutrašnje mentalne procese koji upravljaju ponašanjem potrošača, koristeći se pritom znanjima i alatima klasičnog istraživanja ponašanja potrošača i moderne neuro-nauke, a ta znanja mogu biti vitalna u marketinškoj učinkovitosti. Polaznici ove interaktivne radionice istražiće odnos između podsvesti i oglašavanja na temelju nalaza kognitivne neuro-nauke i biometrijskih tehnika i saznati kakva je uloga emocija u „zavođenju“ potrošača na temelju čega će polaznici iz potpuno druge perspektive moći posmatrati njihovo korištenje u oglašivačkoj industriji.
Cristina de Balanzó ima dugogodišnje iskustvo u radu u reklamnim agencijama. Autor je brojnih istraživanja o neuromarketingu o kojem predaje na konferencijama diljem sveta, a doktorirala je na temu marketinška učinkovitosti kroz kognitivni neuro-naučni pristup. Osnivač je kompanije Walnut Ltd. sa sedištem u Londonu, a pre toga bila je globalni vođa neuro-nauke svetske kompanije TNS za istraživanje tržišta i poslovne analize.
Više informacija na: http://how-to-wow.hura.hr/