Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Šta se krije iza potrage za 4 stolice u marketing agenciji Evoke?

Posmatrajući marketing agenciju Evoke kroz vreme, od njenog osnivanja (2016. godina) pa do danas, primetno je da je Evoke hrabro i agilno prolazio kroz niz važnih promena koje su bile izazovne, ali ispostaviće se i neophodne, a koje su naposletku uvek napravile rezultat – kontinuirani rast i razvoj agencije.

Kruna dosadašnjih promena svakako jeste prelazak na 5-clients biznis model, koji je uslovio strukturalne i organizacione promene, kao i promene u pristupu i radu sa klijentima i time na neki način na mapu postavio novi način funkcionisanja na relaciji klijent-agencija.

No, da li je 5-clients model zaista bio kruna? Više nismo uvereni u to, i to ni manje ni više nego zbog 4 stolice.

Nedavno objavljeni LinkedIn post Nikole Vukovića, osnivača i Managing Partnera marketing agencije Evoke, na prvo čitanje nekima možda pomalo i banalan, kod nas u redakciji je pokrenuo čitav niz pitanja i mogućnosti koje se kriju iza ove igre reči.

Poznavajući rad marketing agencije Evoke, teško je poverovati da su 4 stolice stvaran i realan problem, već je verovatnije da nam je Nikola, na njima svojstven način, najavio nove promene u marketing agenciji Evoke.

Šta se krije iza potrage za 4 nove stolice otkriva Nikola: „U ovom momentu ne bih mogao da vam iznesem više detalja. Drago mi je što vas je jedna LinkedIn objava toliko zainteresovala. Svi nas zovu danas. Da, postoje izvesne promene koje će se dogoditi, a na kojima smo radili u prethodnom periodu. Mi, kao i svaka druga organizacija koja raste i razvija se prolazimo kroz promene. Naše promene, istina je, rezultirale su potragom za 4 stolice u našoj kancelariji i upravo iz tog razloga ovaj problem je i adresiran LinkedIn zajednici. Faktički, pitao sam LinkedIn zajednicu za preporuku, prevashodno iz razloga što veliki broj mojih konekcija radi iz kancelarije i verovatno znaju nekoga ko zna nekoga ko bi mogao da nam izađe u susret i pomogne nam u pronalasku 4 nove stolice za našu kancelariju. Glasine su tu da kruže, a u ovom trenutku ne želim biti taj koji će ih potvrditi, a ni demantovati. Nek ljudi odaberu svoju istinu ili pak sačekaju koji dan za zvanična saopštenja sa naše strane. Evoke kanali komunikacije će u narednim danima biti aktivni, a do tada su redovne aktivnosti sa našim klijentima i prethodno pomenut pronalazak 4 nove stolice svakako glavni prioritet.“

Nakon Nikolinog odgovora, ostaje nam još pitanja u vazduhu. Kome su namenjene stolice koje marketing agencija Evoke potražuje? Da li su to zaista fizičke stolice ili pak metafora? Četiri nove osobe u agenciji? Četiri nova tima? Nova organizaciona jedinica? Novo tržište? Svakako, biće zanimljivo ispratiti dalji razvoj situacije.

Tekst pripremila: agencija Evoke 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!