Šta se dešava sa Frikom bilbordima?

Posle nedavne kampanje koja očigledno nikoga nije ostavila ravnodušnim, Frikom je odlučio da intrigantnu kampanju nastavi tako što će sada svima dati mogućnost da osmisle svoj bilbord. Osluškujući reakcije publike, a u saradnji sa agencijom Pioniri, pokrenuli su Frikom nagradni konkurs „Moj bilbord je bolji od tvog“ od 09. do 22. maja, tokom kojeg će  svako moći da kreira bilbord sa svojom porukom, a najbolji će biti nagrađeni i biti deo bilbord kampanje širom Srbije.

Na ovaj način tržišni lider u proizvodnji sladoleda, koji je zbog bilbord kampanje bio na meti brojnih kritika tokom proteklog perioda, motiviše ljubitelje ove poslastice da pokažu svoj talenat i usmere svoju kreativnost na pravi način, a da pored toga budu i nagrađeni.

„Naša kompanija se suočila sa  problemom, jer smo zbog neprimerenih foto-montaža koje su kružile internetom bili na meti kritika. Uvek podržavamo kreativnost, ali ono što zaista ne želimo je da se naša kampanja dovodi u vezu sa vulgarnim sloganima i porukama koji su neslana šala pojedinaca. Ideja je bila da bilbordi izmame osmehe na lica građana, a ne da izazovu bujicu foto-montaža i negativnih komentara.”– kažu iz kompanije Frikom.

Takođe, iz Frikoma kažu da su “celu krizu videli kao izazov i pretvorili ga u novu šansu za komunukaciju sa potrošačima, ovog puta na digitalnim kanalima”. Dodaju i da ne žele da ljubitelji sladoleda budu uskraćeni zabave,  pa su odlučili da motivišu ljude da učestvuju u procesu osmišljavanja Frikom bilborda i kreiraju nove poruke i rime po svojoj želji.

Na mikrosajtu mojbilbordjeboljiodtvog.rs će zainteresovani moći da kreiraju svoje bilborde pomoću 15 šablona koji zaista postoje na originalnim bilbordima. Svakog dana će biti izabran po jedanpobednik koji na najoriginalniji način da sladoledu karakter, a njegov rad će osim slatkog poklon paketa biti nagrađen i time što će se naći na jednom od bilbord pozicija širom Srbije.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari