today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta je remarketing i zašto je važan?

Imate osećaj da neko prati vašu aktivnost na internetu? Zna vaše omiljene internet stranice i stalno vam prikazuje njihove oglase? Poznaje vas bolje od vaših prijatelja? Da, upravo taj osećaj postao vam je poznat ako ste posetili neku internet stranicu, a potom su vam svuda počeli “iskakati” njeni oglasi.
I u pravu ste. Google ima moćan alat koji oglašivačima omogućava praćenje posetilaca internet stranica ili mobilnih aplikacija, a on se zove remarketing.

Kako funkcioniše remarketing?

  1. Potrebno je dodati remarketing tag (deo koda koji se dobija od Google Adwordsa) u sve podstranice vaše internet stranice.
  2. Nakon toga potrebno je napraviti remarketinške liste.
  3. Nakon što ljudi posete određene podstranice vaše stranice, biće dodati na vaše remarketinške liste.
  4. Zatim sledi kreiranje oglasne kampanje posvećene upravo tim posetiocima.
  5. Poslednji korak je praćenje oglasne kampanje, optimizacija oglasa i konverzija.

Remarketing se koristi kako biste prikazali oglase ljudima koji su već posetili vašu internet stranicu. To je posebno korisno internet stranicama koje očekuju od posetilaca određenu konverziju. To može biti kupovina u internet trgovini, rezervacija nekog smeštaja (u slučaju turističke internet stranice), prijava za newsletter ili nešto drugo.
Naime, svi rado posećujemo razne internet stranice, ali smo leni ili bojažljivi kada treba preduzeti određenu radnju koja vodi do konverzije. Retko ko će već nakon prve posete stranici obaviti konverziju. Na ovaj način oglašivači nas pokušavaju pridobiti da se ohrabrimo i za taj korak. Kada već posetimo neku internet stranicu, pretpostavka je da samim činom dolaska (i boravka) pokazujemo zainteresovane za ono što nam nudi. Sve što je nakon toga potrebno jeste da nas neko malo “pogura” u pravom smeru, odnosno u smeru konverzije.
Remarketing može prikazivati oglase svima koji su posetili vašu internet stranicu, a može prikazivati oglase i samo određenoj grupi posetilaca stranice. Njih oglašivač može identifikovati pomoću remarketinga i potom im prikazivati oglase s popustima ako se odluče na kupovinu, nuditi im posebne pogodnosti i slično.

Prednosti remarketinga
Pokazalo se da će ljudi pre kliknuti na remarketinški oglas nego na “običan” oglas, čak i ako ga više puta vide. Verovatno zato što su već ostvarili odnos s vašom stranicom. Takođe, verovatnost je veća da će ljudi koji kliknu na oglas napraviti određenu konverziju.
Korisno je spojiti Google Adwords i Google Analytics jer u tom slučaju možete koristiti metrike koje pruža Google Analytics za izradu remarketinških lista. Kao i kod ostalih oglasa, za remarketinške oglase važno je da ne budete naporni. Ograničite prikazivanje oglasa posetiocima internet stranice kako ne biste kod njih od početne zainteresovanosti izazvali netrpeljivost.

Ceo tekst pročitajte na Jasno&Glasno.

Autor: Ana Cetinić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!