Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini?

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Najveći izazov biće da se pomire pisana reč i sve brža tehnologija. Komunikacija će morati da prati razvoj digitalnih i društvenih medija, a da ne izgubi na sadržaju i informativnosti.“ Miljana Jelenković, saradnik za odnose s javnošću, Komercijalna banka

 

 

 

 

Tanja Tatomirovic„Najveći izazov PR struke trebao bi da bude prevazilaženje pukog obaveštavanja kroz klasične medije i zadovoljavanja kliktačkom interakcijom u novim medijima i osmišljavanje akcione, pokretačke komunikacije; borba protiv tendencije da igramo isključivo kako publika svira i prepuštamo se onome što ona želi da čuje i kako želi da čuje umesto da joj ponudimo novi kvalitet. I, naravno, da najzad shvatimo da novi mediji odavno nisu novi.“ mr Tanja Tatomirović, Microsoft PR Lead – Serbia, Montenegro, Cyprus & Malta, autor knjige o fašističkoj radio propagandi i doktorant kulture i medija na Fakultetu dramskih umetnosti

 

 

Milica Stefanovic„Po svemu sudeći, 2015. godina biće godina produbljenih ekonomskih izazova. Najavljene mere štednje uticaće na sve, kako pojedince, tako i na poslovno okruženje. U tom smislu, verujem da ce najveći izazov za našu struku biti da ostane relevantna za poslovne odluke svake organizacije u takvom okruženju, te na koji način može da doprinese ostvarenju poslovnih ili programskih ciljeva, dakle core biznisu organizacija u kojima poslujemo.“ Milica Stefanović, menadžer za korporativni identitet, odnose s javnošću i komunikacije, Coca Cola za Srbiju i Crnu Goru

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!