Šta bi bebe rekle kada bi umele da pričaju?

SVET – FCB Inferno nastavlja niz fantastičnih, a pre svega korisnih kampanja sa dubokom porukom. Nedavno se na tržištu Velike Britanije pojavio novi brend opreme za bebe, Pura, a evo zašto njihova kampanja privlači pažnju.

Kreativni tim FCB Inferno u kampanji ističe raznolikost i pruža podršku bebama svih nacionalnosti, boje kože i zdravstvenog stanja. Sve ove bebice su jednako preslatke, savršene i zaslužuju da se njihov glas čuje! Kao najrelevantniji glasnici, one ukazuju na različite probleme koje može da izazive druga oprema za negu beba, poput gomilanja otpada i korišćenja ogromne količine plastike u proizvodima.

Ekološka osvešćenost, podrška raznolikosti i promena ustaljenog ponašanja samo su neki od ciljeva brenda Pura i ove kreativne kampanje. Konačni cilj je stvaranje svetlije budućnost za sve nas i širenje svesti o ekološkom problemu sa kojim se suočavamo i kome doprinosimo. FCB Inferno nas podseća da je vreme da se probudimo.

Novi porodični brend, Pura, nada se da će popraviti narušenu ekološku ravnotežu, čineći roditeljstvo ekološki prihvatljivim i jednostavnim. Mali porodični biznis stvorio je svoju viziju da negu dece podigne na viši nivo, ali i da izazove trenutne lidere na tržištu. Ono što ih izdvaja je potpuno prirodni sastav proizvoda, koji brinu o koži bebe.

Još jedna sjajan potez Pure tokom ove kampanje je kreiranje besplatne slikovnice „Lili and the Wipe Monster“, u kojoj se priča o Lili: pametnoj, brižnoj devojčici koja saznaje da njena porodica godinama koristi plastične maramice i kreće u misiju da ispravi stvari – uz malu pomoć veoma velikog i „smrdljivog” prijatelja.

Sharon Jiggins, izvršna potpredsednica FCB Inferno, rekla je: „Roditelji su predugo morali da biraju između pristupačnosti i životne sredine. Pojava Pure napokon znači da kompromis više nije potreban. Naš pristup kreativnom radu podrazumevao je da se preispitaju konvencije, koristili smo „slatke″ bebeće glasove da prenesemo teške i neprijatne istine kako bi se roditelji edukovali o onome što se zaista događa”.

Istraživanja pokazuju da je otpad koji stvara bebi oprema značajni zagađivač okoline. Velika većina proizvoda u svom sastavu sadrži plastiku, što znači da otpad na deponiji može trajati više od 100 godina. Ovo je bila osnovna ideja za pokretanje brenda, ali i sjajne kampanje za koju je FCB Inferno dobio gomilu zasluženih komplimenata.

 

Izvor: FCB Afirma


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari