today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta bi bebe rekle kada bi umele da pričaju?

SVET – FCB Inferno nastavlja niz fantastičnih, a pre svega korisnih kampanja sa dubokom porukom. Nedavno se na tržištu Velike Britanije pojavio novi brend opreme za bebe, Pura, a evo zašto njihova kampanja privlači pažnju.

Kreativni tim FCB Inferno u kampanji ističe raznolikost i pruža podršku bebama svih nacionalnosti, boje kože i zdravstvenog stanja. Sve ove bebice su jednako preslatke, savršene i zaslužuju da se njihov glas čuje! Kao najrelevantniji glasnici, one ukazuju na različite probleme koje može da izazive druga oprema za negu beba, poput gomilanja otpada i korišćenja ogromne količine plastike u proizvodima.

Ekološka osvešćenost, podrška raznolikosti i promena ustaljenog ponašanja samo su neki od ciljeva brenda Pura i ove kreativne kampanje. Konačni cilj je stvaranje svetlije budućnost za sve nas i širenje svesti o ekološkom problemu sa kojim se suočavamo i kome doprinosimo. FCB Inferno nas podseća da je vreme da se probudimo.

Novi porodični brend, Pura, nada se da će popraviti narušenu ekološku ravnotežu, čineći roditeljstvo ekološki prihvatljivim i jednostavnim. Mali porodični biznis stvorio je svoju viziju da negu dece podigne na viši nivo, ali i da izazove trenutne lidere na tržištu. Ono što ih izdvaja je potpuno prirodni sastav proizvoda, koji brinu o koži bebe.

Još jedna sjajan potez Pure tokom ove kampanje je kreiranje besplatne slikovnice „Lili and the Wipe Monster“, u kojoj se priča o Lili: pametnoj, brižnoj devojčici koja saznaje da njena porodica godinama koristi plastične maramice i kreće u misiju da ispravi stvari – uz malu pomoć veoma velikog i „smrdljivog” prijatelja.

Sharon Jiggins, izvršna potpredsednica FCB Inferno, rekla je: „Roditelji su predugo morali da biraju između pristupačnosti i životne sredine. Pojava Pure napokon znači da kompromis više nije potreban. Naš pristup kreativnom radu podrazumevao je da se preispitaju konvencije, koristili smo „slatke″ bebeće glasove da prenesemo teške i neprijatne istine kako bi se roditelji edukovali o onome što se zaista događa”.

Istraživanja pokazuju da je otpad koji stvara bebi oprema značajni zagađivač okoline. Velika većina proizvoda u svom sastavu sadrži plastiku, što znači da otpad na deponiji može trajati više od 100 godina. Ovo je bila osnovna ideja za pokretanje brenda, ali i sjajne kampanje za koju je FCB Inferno dobio gomilu zasluženih komplimenata.

 

Izvor: FCB Afirma

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!