Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Spremite se za trku!

Poznat po inovacijama i kao brend koji postavlja nove standarde na globalnom nivou, Heineken® je prvi pivski brend u Srbiji koji je kreirao Viber Public Account i tako započeo novu eru u komunikaciji sa ovdašnjim potrošačima.

Izuzetni rezultati kampanje za UEFA Champions League i broj onih koji su se putem Vibera takmičili za veliku nagradu koju je Heineken® pripremio za gledanje finalne utakmice ovog takmičenja uverili su nas da ovaj kanal idealan za brend.

„U vreme kada potrošači postaju sve teže dostupni klasičnim medijima – aplikacija koju je instaliralo čak 80% korisnika pametnih telefona omogućava nam brži i lakši prenos informacija, kontakt „jedan-na-jedan“ te stvara prostor za interakciju koja je najvažnija“ – ističe Lea Stanković iz agencije Communis koja je za brend Heineken® osmislila i realizovala prvi, pionirski iskorak brenda na novu teritoriju.

Menadžment kompanije HEINEKEN Srbija potvrđuje njene reči i najavljuje nove aktivnosti brenda na ovoj platformi: ‘Uvođenje Vibera kao nove platforme za komunikaciju sa potrošačima pokazao se kao prava odluka! Ostvareni rezultati vezani za UEFA Champions League, oglašavanje aktivnosti vezanih za EXIT i Heineken® Lovefest uverili su nas da će se ova komunikaciona platforma ustaliti, te će i naša nova kampanja vezana za Formulu 1 koristiti Viber Public Account kao važan touchpoint.’ – kaže Tijana Domanović, brend menadžer Heineken-a.

Oni koji prate Heineken® Viber Public Account imaće priliku da učestvuju u trci čijeg pobednika očekuje velika nagrada! Kupovinom Heineken® piva u izabranim Idea, Roda ili Mercator prodavnicama, potrošači će dobijati specijalni kod, čije će im unošenje na Heineken® Viber chat botu omogućiti pristup pitanjima u vezi sa Formulom 1 ali i odgovornom konzumacijom. Pobednik ovog takmičenja biće ove godine gost brenda na velikoj trci Formule 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D` ITALIA 2017 koja se vozi u Monci! Spremite se za trku!

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!