today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Spremite se za Effie!

Pedesetak ljudi učestvovalo je na prvom Effie treningu koji je 9. februara u Hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu organizovao srpski ogranak IAA sa ciljem da struku upozna sa načinom prijavljivanja radova za ovaj Festival.

Žarko Sakan, Managing Director agencije New Moment New Ideas Company i član Organizacionog odbora Effie festivala, otvorio je događaj i predočio osnovne informacije o samom Effie-ju i značaju njegovog uvođenja za ovdašnje tržište i njegovo unapređenje. On je posebno istakao ulogu IAA i uspeh koji je postignut dobijanjem licence.

Loic Mercier, Chief Strategy Officer agencije BBDO Paris koja je godinama unazad najnagrađivanija na Effie festivalu, istovremeno je i uvaženi član evropskog i globalnog Žirija. Mercier je zbog bogatog iskustva izabran za predavača kako bi se srpsko tržište što kvalitetnije pripremilo za novi Festival sa međunardnom licencom koji promoviše i nagrađuje efektivno komuniciranje.

Uvek ste efikasniji ako poznajete pravila takmičenja. Zato sam ovde, rekao je Mercier i prisutne prvo podsetio na osnovna pravila sastavljanja kvalitetne prijave za Effie. Kao pet najčešćih grešaka koje se prave prilikom prijave radova naveo je : Priča « ne radi «, napisana je « bez srca », efektivnost komunikacije nije dovoljno istaknuta, nedostataju relevantni podataci i radi se o ideji koja zapravo i nije neka ideja.

Učesnici treninga bili su u prilici da gostu postavljaju pitanja i na taj način razreše svoje dileme u vezi sa procesom koji je složeniji i detaljniji u odnosu na neke druge festivale.

Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija, istakla je da ne sumnja da će se agencije, oglašivači i mediji dobro spremiti za prijavu radova koja počinje 15. februara. Struka je veoma zainteresovana za Effie i čvrsto uverena u njegov kvalitet i značaj. Između ostalog, o tome svedoči i veliko interesovanje za ovaj trening. Gotovo da nema agencije koja nije delegirala svog predstavnika. Ono što sledi je objavljivanje sastava srpskog Effie žirija, a onda i formalno otvaranje prijava. Očekuje nas uzbudljivih 5 meseci.

Više informacija o Effie Awards Srbija možete naći na: www.effie.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!